• Emsa2017

IVF april 2018

Nu är vi igång. Har tagit Gonal-f under 9 dagar och Orgalutran. Var på mitt andra UL idag och det ser fint ut sa läkaren. Ägguttag blir redan på onsdag så ikväll är det dags att ta ovitriellesprutan. 

Är det någon som går igenom IVF nu och vill följas åt? 

• Svar på tråden IVF april 2018
  • Frax
    Wishful skrev 2018-04-22 20:58:33 följande:

Vilken ruvardag är det för dig på onsdag? Hoppas du får ett positivt resultat på tjuvtestet.

Tack för fina ord! Rd 14 är det på ons, fick ett två dgrs tillbaka
  • AnHeAx

Hej på er.

Någon mer som fått lite brunt i trosan? Är på RD 7 idag. Känns lite tidigt med mens redan?! Känner allt och inget nu, vet ej vad som är inbillning, verklighet, hopp eller besvikelse. Utmattande!

Är det någon i tråden som har testat/tjuvtestat och plussat?

Kram på er!

• Emsa2017
    AnHeAx skrev 2018-04-23 21:32:45 följande:

Hej på er.

Någon mer som fått lite brunt i trosan? Är på RD 7 idag. Känns lite tidigt med mens redan?! Känner allt och inget nu, vet ej vad som är inbillning, verklighet, hopp eller besvikelse. Utmattande!

Kram på er!

Började få mensvärk igår på rd 7, den håller i men inget mer än så. Det är jobbigt att vänta..
  • AnHeAx
    Emsa2017 skrev 2018-04-24 11:31:40 följande:

Började få mensvärk igår på rd 7, den håller i men inget mer än så. Det är jobbigt att vänta..

Ja så svårt/jobbigt att inte veta vad som är vad. Inte många dagar kvar nu till vi får lite svar iaf.
  • Emsa2017
    AnHeAx skrev 2018-04-24 12:50:44 följande:

Ja så svårt/jobbigt att inte veta vad som är vad. Inte många dagar kvar nu till vi får lite svar iaf.

Jaa Hejja oss!!
  • Wishful
    AnHeAx skrev 2018-04-23 21:32:45 följande:

Hej på er.

Kram på er!

Jag tjuvtestade igår eftermiddag (rd 7 med blastocyst) och fick ett svagt positivt. Lite starkare imorse.
  • AnHeAx
    Wishful skrev 2018-04-24 18:50:22 följande:

Jag tjuvtestade igår eftermiddag (rd 7 med blastocyst) och fick ett svagt positivt. Lite starkare imorse.

Å vad härligt! Grattis! Hoppas det håller i sig. Jag har bestämt mig för att testa på fredag morgon. Då är det Rd 16 på 5 dagars. Ska bli skönt att få svar!
  • Frax
    Wishful skrev 2018-04-24 18:50:22 följande:

Åhh grattis!!! Jag har testdag idag vilket blev nu strax innan 5 (lyckats hålla mig sen 22 men så jäkla kissnödig). Kom direkt två fina streck = gravid!! Så lycklig och kan inte tro det är sant!!!
  • Filidutter
    Frax skrev 2018-04-25 05:01:23 följande:

Åhh grattis!!! Jag har testdag idag vilket blev nu strax innan 5 (lyckats hålla mig sen 22 men så jäkla kissnödig). Kom direkt två fina streck = gravid!! Så lycklig och kan inte tro det är sant!!!

Hurra!! Grattis!!
  • Wishful
    Frax skrev 2018-04-25 05:01:23 följande:

Åh vad roligt! Grattis! Vad duktig du är som inte tjuvtestat. Jag har testdag på söndag.
Svar på tråden IVF april 2018