BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Vi verkar vara några som inte har turen med oss.
Jag har inga kramper eller något i magen... Bör man inte ha det vid ett missfall?
Beklagar verkligen!! Jätte tråkigt. Vad jobbar ni andra med? Själv jobbar jag autistiska barn vissa är utåtagerande och idag fick min ena elev utbrott o börja slåss.. Jag bröt ihop fullständigt, höll på i ca 5-10 sen kunde jag gå ifrån situationen o lugna ner mig.. är så rädd fick missfall i nov på jobbet o nu är de enda som finns i mitt huvud. Vissa dagar är barnen lugna sen finns de dagar då de går på en.. är inte så långt gången vecka 7 vet inte om jah ska sägs till chefen eller inte
Beklagar verkligen!! Jätte tråkigt. Vad jobbar ni andra med? Själv jobbar jag autistiska barn vissa är utåtagerande och idag fick min ena elev utbrott o börja slåss.. Jag bröt ihop fullständigt, höll på i ca 5-10 sen kunde jag gå ifrån situationen o lugna ner mig.. är så rädd fick missfall i nov på jobbet o nu är de enda som finns i mitt huvud. Vissa dagar är barnen lugna sen finns de dagar då de går på en.. är inte så långt gången vecka 7 vet inte om jah ska sägs till chefen eller inte
Jag är lastbilschaufför. Bil och släp. Jobbar med distribution för DHL.
Ringde kvinnokliniken som gav mig telefontid till en doktor på tisdag em. Han ska avgöra hur vi ska gå vidare i detta. Det blev nästa vecka så vi vet OM det är ett mf, om blödningarna sätter igång?
Jag berättade för mina chefer och min närmaste kollega igår. Har så ont i huvudet, är trött och två toalett besök på ett möte tyckte närmsta chefen som också är gravid var lite misstänksamt. Jag jobbar inom service industrin så har väldigt varierande tider, en del tunga lyft och så vidare. Kände att de behövde veta varför jag inte är på topp, hjälper till att lyfta kassar osv. Går in i vecka 6 imorgon, men har börjat få illamående som håller i sig hela dagen, och känns som jag ska svimma varje gång jag står upp (perfekt när man normalt inte får sitta på jobbet)
Mina föräldrar ska bjuda med oss på spa i slutat av februari.De vet inget och vi vill vänta med att berätta!
Fick missfall två dagar innan ul, när jag badade badtunna, i augusti.
Så blir lite nojig, hur är det med att bada bubbel och massage. Någon som vet?
Har ul den 2/3 och vill inte riskera ett tredje mf, när vi försökt i 3 år.
Mina föräldrar ska bjuda med oss på spa i slutat av februari.De vet inget och vi vill vänta med att berätta!
Fick missfall två dagar innan ul, när jag badade badtunna, i augusti.
Så blir lite nojig, hur är det med att bada bubbel och massage. Någon som vet?
Har ul den 2/3 och vill inte riskera ett tredje mf, när vi försökt i 3 år.
Tyvärr måste även jag hoppa av denna tråd. Ljusrosa på pappret igår, inget mer, men en dålig känsla i kroppen. Idag skulle jag ha varit i 6+6 men inget fanns å se på VUL. Gravtestet är fortfarande positivt men inte så länge till. Återkontroll igen om en vecka.