Inlägg från: LilacAm |Visa alla inlägg
  • LilacAm

BF September 2018

Jag plussade i morse!! Skrattande
    Har tyckt det varit så jobbigt att ta test och bli besviken gång på gång när det visas "Inte Gravid" på displayen därför väntade jag länge över BIM denna gång och möttes av ett "Gravid 2-3 veckor " i morse! Skrattande BF 3/9 enligt app! 

• LilacAm

BF SEPTEMBER 2018

1. Jasminefjellberg 2:a barnet

2. LilacAm, 1:a barnet 

3. Malin1809, Labolina , Lisa1986 1:a barnet

4. Fhkb (ts) 1a barnet

5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet

6. Magneten1 1a barnet.

7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90,

8. Erikasöder 1a barnet

9. Millannn 1a barnet

10. Evianna 3e barnet

11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet ,

Mawie 3:e barnet

12.

13.

14.

15. Cheerful 1a barnet

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

23.

24.

25.

26.

27.

28.

29.

30

• LilacAm
    Cheerful skrev 2018-01-08 10:18:21 följande:

Försöker komma igenom till min läkare för att beställa tid till inskrivning, bara 20 minuter i kö hittills ;) här är inskrivningen som regel i vecka 6-11, så hoppas jag kan få tid snart! (4+3 idag)

Jag väntar på att bli uppringd jag för att boka inskrivningstid! Ringde klockan 11:30 och fick tid att bli uppringd 15:30 så de har nog att göra :)  
  • LilacAm
    Cheerful skrev 2018-01-08 13:50:48 följande:
    Jo, men när jag väl kom igenom fick jag tid redan på måndag! Så kommer vara 5+3, till vad jag gissar mest är ett hälsosamtal.
    Va bra! Jag inväntar samtal nu så får vi se vad de säger :) Jag går in i vecka 7 idag (6+0 ) enligt appen  :) 
  • LilacAm

Det kan säkert vara olika i olika kommuner Glad

Jag fick inskrivning bokad till 19/1 är då i vecka 8 (7+4). Ingen sa egentligen vad som skulle hända då mer än att jag skulle få träffa barnmorskan, 

• LilacAm
    Alvaaa skrev 2018-01-11 11:05:36 följande:
    Själv jobbar jag på kontor. Mår illa och har huvudvärk varje dag så det känns lite tungt just nu men jag tar en dag i taget och hoppas det lättar längre fram. Om du känner att du behöver trappa ner tempot nu, man mår ju ofta rätt dåligt i början, så tycker jag du kan prata med din chef. Jag har tidigare fått missfall/MA som upptäcktes på ultraljud i vecka 11 och fick åka in för skrapning. Hade då inte berättat för ngn men mådde så dåligt efteråt så berättade för min chef i efterhand om detta och att jag behövde dra ner arbetstempot lite. Känns bra att berätta varför man inte kan köra på i full speed och få mer förståelse för detta.
    Jag är också sjukt trött, hungrig hela tiden och har huvudvärk. Jobbar också på kontor vilket funkar bra då jag förlägger min tid rätt mkt själv men har en hel del möten också och där kan man ju inte styra så mkt... 

usch jag är så nervös och orolig för MF ska på inskrivning nästa fredag men de är ju bara ett samtal inget annat. Tänker nog att jag vill boka ett tidigt UL privat innan RUL för att se så allt ser OK ut. Tänker mig i typ vecka 9? Är i vecka 7 (6+4) idag. 

Kommer även vilja ha KUB som vi då får betala själva. 

Mycket nytt när de är första barnet man känner sig lite vilsen helt klart! :) 
  • LilacAm

Jättemensvärk igår hela dagen, en dålig känsla i kroppen och mycket riktigt på kvällen igår började jag blöda så antar det är kört Gråter 

Svar på tråden BF September 2018