BF September 2018
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hej :) Tänkte att vi som har BF i September 2018 kunde samlas här och utbyta våra erfarenheter och prata om våra liv som nu växer i magen! Grattis till er alla som plussat och lycka till.
Hejsan svejsan, ny på att skriva här i FamiljeLiv, dock inte alls ny på att läsa! Haha
Tänkte att det var dags för mig att hoppa in och skriva lite också, då jag och sambon väntar vårat första barn!
Så galet sjukt!
Testade i går på morgon urin, ett väldigt svagt streck, väntade 4 h timmar och testade igen med digitalt test, visade gravid 1-2 veckor, var bim -4 så hade inte förväntat mig nåt plus! Var även vårat första försök , trodde verkligen inte vi hade sån tur! Så tacksam
Sambon är 27 år, jag är 24 år , bor i Göteborg.
Jag har haft molvärk sedan ägglossning (nyårsafton) , dock inte konstant värk, men lite då och då, samt små hugg. Blivit mer värk nu de senaste dagarna. Lite ökad hunger...
Inte ont alls i brösten, brukar alltid ha det innan mens... Det var det som fick mig att testa redan bim -4 , brösten känns dock hårdare och lite större? Vänstra bröstvårtan har även kliat en del, gör aldrig det annars, antar att det är en förberedelse och reaktion på HCG ? :)
Jag är så sjukt taggad!!!!:D hoppas det håller sig!
Lägger till min BF också!:)
BF SEPTEMBER 2018
1. Jasminefjellberg 2:a barnet, Mrs Lina 1 barnet
2. LilacAm, 1:a barnet
3. Malin1809, Labolina , Lisa1986 1:a barnet, Hanna8911 1:a barnet
4. Fhkb (ts) 1a barnet, Alvaaa 2:a barnet, KLindqvist 1:a barnet
5. Cocosboll 1a barnet, Josefinnor 1a barnet, Akinder 1a barnet
6. Magneten1 1a barnet
7. Schneckan 1a barnet, Wictoria90
8. Erikasöder 1a barnet
9. Millannn 1a barnet
10. Evianna 3e barnet
11. YourNOTsotypicalmommy 1a barnet , Mawie 3:e barnet , Johannana 1a barnet
12.
13.
14. Nostalgity, 3e barnet
15. Cheerful 1a barnet, ankmamma 1a barnet
16.Boggielo 3e barnet, Annnno 1a barnet
17.
18.
19.
20.
21. Orkidé, 3e barnet
22.
23. Elsaida, 6:e barnet , Maggisbulle 1:a barnet
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
God morgon tjejer.
Hade rosa blod på pappret när jag torkade mig nyss.
Hade sex i förrgår kväll, så det känns som att det är för länge sen att de ska bero på det!
Hade ett mf förra året i januari, sen tog det tills nu i december att bli gravida igen, känner mig så himla ledsen.
Symptomen som väldigt ömma bröst är kvar, trötthet och morgonillamående. Men de kan ju försvinna när de väl drar igång....
Nu kom det mörkrött blod. Så ni kan utesluta mig ur gruppen ='(
4+5 kom jag till denna gång. Förra gången var det 6+3
God morgon tjejer.
Hade rosa blod på pappret när jag torkade mig nyss.
Hade sex i förrgår kväll, så det känns som att det är för länge sen att de ska bero på det!
Hade ett mf förra året i januari, sen tog det tills nu i december att bli gravida igen, känner mig så himla ledsen.
Symptomen som väldigt ömma bröst är kvar, trötthet och morgonillamående. Men de kan ju försvinna när de väl drar igång....
Heej!
Plussade igårkväll. !!!
fick utomkveds i somras och fick opereras akut, så oron tar över lyckan lite. Hoppas att allt går vägen denna gång.
Jag och min sambo är 26år gamla.
Bf 7/9
Första barnet.
Lagom till chocken hade lagt sig och lyckan började pyra började jag blöda med en hel del kramper och i morse var testen näst intill blanka.
Så blev ingen 6:a denna gången.
Försöker se de som att allt har en mening, men lite tungt är de ändå på något vis <3
Lycka till ni andra fina
Jag har fått lite ljusrosa på papper. Jag vill verkligen inte få missfall jag vill inte försöka bli gravid i flera år till
Lagom till chocken hade lagt sig och lyckan började pyra började jag blöda med en hel del kramper och i morse var testen näst intill blanka.
Så blev ingen 6:a denna gången.
Försöker se de som att allt har en mening, men lite tungt är de ändå på något vis <3
Lycka till ni andra fina