Följas åt till ett plus!
Usch ha börja må så sjukt illa nu på em.. Fattar int varför.. Precis så där som när man ha druckit för mkt kaffe.. Va å köpte tidigt test..

Usch ha börja må så sjukt illa nu på em.. Fattar int varför.. Precis så där som när man ha druckit för mkt kaffe.. Va å köpte tidigt test..
Känner med dig. :( Min mens lär med komma imorgon. Och då har vi med försökt i ett halvår. Kommer att missa nästa försök. Har längtat efter och spenderat senast 5,5 åren med att övertyga min sambo om att vi ska ha en liten till. Så längtan är så obeskrivligt stor och jag har inget tålamod att vänta mer. :(
Men för att säga något positivt i detta, inte det man vill höra, men ett halvår är helt normalt. Jobbigt med väntan såklart men du ska se att det är er tur snart. Vi kämpar vidare tillsammans. Kram
Ja hoppas du har rätt!! var på stan idag hela dagen och gick och trodde absolut att det skulle kommit dom mörka tjock kletiga flytningarna.. Men nix. Inget. Ha drömt konstiga drömmar 2 nätter nu.. Hoppas så att d här håller i sj. Är extremt hungrig mellan varven.. Tänker på mat blir ja illamående ibland. Höll på å spy när ja öppna sopskåpet imorse.. Trots att den va i princip tom..
Ärligt talat så finns det väl inget som direkt talar för att den borde komma men jag är för rädd för att hoppas. Jag vet inte om jag pallar en besvikelse till. Jag försöker ställa in mig på negativt för att ev lindra de känslorna som kommer när mensen dyker upp. :/
Men annars så har jag haft en stark känsla från början denna gången att det inte är något. Har inte känt alls för att testa och har inte analyserat en massa som jag brukar. Tänker att precis som en del ?bara vet? att de är gravida så vet jag att jag inte är det. Jag hade ömma bröstvårtor direkt efter äl. Ibland har jag det, ibland inte, men att det kom och gick som vanligt utan att hålla i sig tolkar jag som negativt. Nu har jag haft lite mol i magen idag, typiskt så jag brukar ha innan mens så känns bara kört. Jag tempar lite då och då, borde inte lägga så mycket vikt vid det eg, men jag har vanligen ca 37. Nu har jag haft 37,3-37,5 sen äl men idag var det plötsligt 36,6. Ovanligt lågt alltså. Men är man gravid ska ju tempen hålla i sig så tolkar det med som negativt.
Därför helt inställd på mens imorgon.
Vet du.. Ja e lite i samma sits som dj.. Ja har ett vik nu..på en ordinarie tjänst..å nu e ja sjukskriven.. Så där e d vik på vik.. Men ja ha sökt 3 jobb.. Ja vet ännu int om mitt vik fortsätter i höst.. Så ja måst söka.. Ja tycker som så.. Sök d.. Å sen tar du d som d kommer..e du gravid nu..så då e du.. Får du jobbet så får du.. D e en meningen me allt.. Ja vet man vill int höra d.. Ja ha även sökt t skola.. Ja vill ju va kvar på mitt nuvarande jobb.. Men ja kan ju int låta dom här 3 jobben va för att ja ska vänta på svar från mitt nuvarande.. Å kanske sen int få fortsätta.. Ja måst ju se t mitt eget bästa.. E ja gravid så tänker int ja säga d förrän dom säkra veckorna e över.. Dom har ingen rätt att int ge mj jobbet om dom tycker ja e passande för d, pga att ja vill ha barn snart..ja tycker du ska söka.. Absolut!!
Åh tack, hoppas min tempkurva ser lovande ut iaf så att det är ett litet frö i magen <3
Förstår det, är svårt och smälta samtidigt som man är överlycklig :D
Detta är ju ett vick som börjar i augusti så kan ju hunnit ha vara gravid i flera månader när jag börjar isf. Känns sådär när det dessutom är en arbetsplats jag verkligen skulle vilja ha ett fortsatt jobb på. Bor i en relativt liten stad så det kryllar inte heller av intressanta företag eller jobb här. Men positivt iaf att de typ vunnit pris för att va en bra arbetsgivare och bra mot sin personal så det ger ju lite hopp haha. Nej jag måste nog fortsätta bebisverkstad. Känner att det är no going back. Synd bara att vi letar hus och en fast tjänst är ju en förutsättning för lån... då får vi kanske skjuta upp hus ett par år till. :/ Men typiskt mig att analysera sönder framtiden. Man vet aldrig hur det blir.
Har BIM nästa vecka, runt 23-25 april. Men tempkurva hittills har avvikit rejält från förra tempkurvan där mensen dök upp :0 så hoppas på att det är ett litet frö i magen <3
min mens e som en klocka. å alla månader ha den börja me värk 2 dagar före och kletiga mörka flytningar..men int den här gången.. så ha den int kommi imorron..så då e d nå lurt..
Såklart texten till bilderna kom i fel ordning :(
Den ha ännu int börjar..å ja ha verk i stan hela dan å gått å trodd no den sku kommi under tiden. Ha känts så. Men nä.. Har som en dov tryckande känsla innanför naveln.. Åt lunch för flera timmar sen..men känner mj proppmätt..fattar int. Testet va neg imorse..
Men ligg före å så får du väck sambon då du kommer hem