Följas åt till ett plus!
Ah det är verkligen jobbigt :(
På ett sätt är det bra om det visar ett pluss längre fram, men om mensen bara inte kommer så är det stressigt :(

Ah det är verkligen jobbigt :(
På ett sätt är det bra om det visar ett pluss längre fram, men om mensen bara inte kommer så är det stressigt :(
Jag känner att jag börjar bli lite knäpp på att gå och vänta på att dagarna ska gå så jag får se om mensen kommer eller ej. Det är bara två dagar kvar nu tills jag har tangerat den näst längsta cykeln (den längsta det närmsta halvåret) och fyra dagar mer till den allra längsta, men känns så sjukt lång tid när man plötsligt räknar timmar av en dag liksom.
Jag pendlar mellan att tro att jag kan vara gravid till att tro att det absolut inte kan ha tagit sig på första riktiga försöket. Jag är ju rädd att hoppas för mycket liksom för då kommer jag ju bli så besviken ifall mensen kommer, men svårt att låta bli just nu.
Kan man undermedvetet veta att man är gravid trots att man inte testat positivt? Jag har fått så mycket konstiga tankar på sistone från ingenstans som förutsätter att jag är gravid snart, så jag börjar nästan undra liksom
Får se om jag vågar mig på ett test imorgon eller inte när jag ändå är ledig
Migas det låter verkligen hoppfullt! Förstår att du är testsugen! Jag brukar med resonera att det är bättre å ev bli besviken än att gå som på nålar i flera dagar till. Dock brukar jag fem minuter efter besvikelsen få tankar som "men tänk om det var för tidigt att testa?", "Jag mår ju ändå lite illa" osv och vips är det falska hoppet tillbaka.
Jag är lite lätt glömsk, var det första barnet för dig? Eller hade du en liten?
Hög idag!!!!!
Migas: jag väntar med spänning på resultatet av ditt test! :)
Tycker att du ska testa ändå! spännande ju! Tänk om.... <3
Ja d hoppas ja å. Nu ska d liggas så d heter duga!
Förstår att d suger. Hade 5 dagar längre cykler förr me prevmedel. Nu e dom kortare.
Tack allihopa
Tog ett digitalt i morse som visade "gravid 2 - 3 veckor".
Så dum man är.. var uppe i natt och givetvis kände jag mig så sjukt gravid att jag var tvungen att testa.. testlagrets stickor denna gång. Jag hade ju tänkt testa först på lördag morgon. Tyckte mig se ett svagt streck även på detta men inget som jag lyckades fånga på bild tyvärr.. så förmodligen negativt. Känner mig så korkad nu som ödslade ett test innan jag skulle.
Dålig natt.. dålig morgon!