Asynja74 skrev 2018-01-27 12:12:46 följande:
Jo, jag hoppas ju på att det var för tidigt att testa, jag vet ju inte till 100% när jag har BIM, har bara räknat från när jag fick positivt på ägglossningsstickan. Vi är bara inne på första försöket men jag har "missbrukat" grav test i flera dagar, men nu har jag gett mig fan på att strunta i det. Har inte mensen kommit på onsdag så tar jag ett test då, inte innan.
Jag är nog lite barnsligt naiv som ens tror att det ska ta sig, jag är 43 så jag vet inte ens om mina ägg är sådär "jättepigga", men min make har inga egna barn så vi bestämde oss för att göra ett försök iallafall :)
Jag tror att det är smart att försöka vänta till BIM eller någon dag efter för att slippa bli besviken när chansen fortfarande finns och sen bli besviken igen om mensen kommer trots allt.
Jo, men så länge man kan ta att det kanske kommer att ta betydligt längre tid än tidigare eller inte alls så är det väl inte dumt att försöka om det finns en liten chans att det kan fungera
Wicked977 skrev 2018-01-27 12:36:56 följande:
Det kom så mycket inatt att det gick genom en tampong så jag får hoppa över till februari tråden. Min sambo blev så besviken för han läste sig på om nidblödning och ville hela tiden att jag skulle uppdatera hur det låg till. Men har ÄL kring den 9/2 så får hoppas på det istället! Hur går det för er?
Jag hoppas att du stannar kvar i denna tråden också, då den löper över flera månader

Stackars honom, men skönt för dig att du har en sån engagerad man som har koll på cykeln och sätter sig in i saker rörande sånt.
Jag vet inte hur det går för mig då jag har en väldigt oregelbunden cykel, kan ha BIM på fredag eller i mitten av februari typ.

Allt kändes lite mer hanterbart förra gången då man trots allt kunde ha lite koll på saker och ting rörande när äl var och så