Följas åt till ett plus!
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Åh spännande ju! Det är segt med tjafs har hänt mig med vid ÄL så irriterande ^^ men lite make up-sex kanske löser det hela, hehe ;)
![](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Hoppas att du får ett starkt fint plus när du testar
Känner mig smått bekymrad över min ägglossning. Så länge jag kan minnas har jag haft molande dagen för äl och sen känt det rätt smärtsamt när det släpper. Har ju varit kanon att på så vis veta vilken tid man har att röra sig med.
Men senaste tre omgångarna har det känts mindre och mindre. Första gången hade jag skapligt ont under några timmar vilket gjorde mig osäker, nästa gång hade jag bara molet och ingen tydlig nu-släppte-det-smärta och nu senast kände jag knappt nånting öht. Äl-flytningar och positiva ältester har jag haft alla gånger. Men tänk om jag inte ägglossar längre? :/
Hade kunnat tänka mig att tempa, som jag förstått det så vet man då om ägget faktiskt släpper. Men bebisverkstaden här är ett känsligt kapitel och jag vill inte skylta med tester och sånt för sambon. Rädd att han ska få kalla fötter igen då.
Åh tack Alexis22! <3 Det ger mig lite hopp igen.
Jag har så motstridiga känslor nu. Har fortfarande flera gravidsymptom och känner mig ovanligt lätt och harmonisk i magen idag och igår. Jag har IBS och brukar annars vara väldigt svullen och krånglig när jag ska ha mens. Hade ordentligt molande i lördags och trodde att mensen skulle komma då men sen dess har det varit väldigt stillsamt.
Nu kändes det som att det blev lite blött så jag sprang på toa för jag trodde det var mensen och att jag behöver nåt mensskydd men det var bara en ordentlig flytning. Brukar va rätt torr på flytningar innan mens.
Ja jag vet inte. Lär väl få äta upp det för mensen kommer säkert under dagen. Men man kan ju fortsätta hoppas ett tag till.
Grattis till ditt fina plus! :)
Okej, vad säger ni om detta test? Bim-3 idag. Fick en väldig tempdipp samt en liten skvätt blodblandad flytning idag å väntar in mensen, men kunde inte låta bli ett test ändå.
Ville bara titta in och uppdatera lite: jag var på KUB idag och fick se en liten sprattlande krabat så allt känns mycket mer verkligt nu. Jag blev som jag misstänkte tillbakaflyttad, så bf sex dagar senare bf än om man utgår från senaste mötet mensen.
Jag hoppas inte någon tog illa upp av att jag tittade in och uppdaterade. Jag hoppas Ni lyckas snart också.
Å vad härligt, grattis!
Så klart vi inte tar illa upp (inte jag iaf), bara kul och positivt när det går bra för oss i tråden! Ger lite hopp!
Ja är så lycklig.
Var på ett vul idag.. Allt såg bra ut.. Jättefina äggstockar.. Och bäst av allt.. Ja har ägglossning som normalt fast att inget test ha hitta d.. Fanns 5 fina blåsor på höger äggstock och 3 st på vänster. Varav en riktigt stor!!! Ja kan int fatta d ännu!!! Fick gulkroppshormon att ta cd 15-24 för att min cykel e lite kort..men nu e d bara å vänta å se!! Slemhinnan va jätte bra sa hon.. 7mm tjock, så perfekt. Ja e så lättad. Hon rekommendera mig att int testa nå äl mer.. Utan släppa d å ligga när vi känner för å så mkt vi orkar -
Hoppas d ger lite hopp t er som int hittar er äl åxå.. Har man regelbunden mens.. Så e d med största sannolikhet att man har äl <3
Ooo my God.. Girls... är inte detta en stort jävla plus?!?!
Herregud! Vi kommer få en julbebebis! kan inte tro det!
Tack! Visst blir det! Hoppas nu den vill stanna kvar i magen.
Känns precis som innan jag ska ha mens nu. Fan då. Lär ju komma som ett brev på posten. :(
Suck ja e rädd för d ja å.. Men ha int blivi så där uppsvälld som ja brukar va. Brukar känna mj så ofräsch å otymplig å uppsvälld.. Peppar peppar int ännu men d kommer väl..