Följas åt till ett plus!
Tänker på det precis hela tiden!
Man vänjer sig nog aldrig :)
Hur går det med ditt illamående?
Lycka till på KUB!
Kram
Förstår att du inte kan sluta tänka på det, för jag har det fortfarande mer eller mindre i tankarna hela tiden trots att jag ska göra RUL om ett par veckor.
Jag mår superduper bra. Var på VUL i måndags och fick se en alldeles för pigg och allert bebis. Fick ingen bra bild på bebisen då den rörde sig för mycket.
Vi sålde min lgh förra veckan och idag ska min sambos fotograferas och läggas ut på Hemnet. Vi köpte vår första gemensamma igår och är så glada. Blev snabba ryck med budgivnings fight igår och senare på kvällen påskrivning av kontrakt.
Sen på måndag är det arbetsintervju för en heltidstjänst och KUB senare på kvällen. Kunde aldrig i mina vildaste drömmar tro allt detta för ett år sen. Vi är så glada över allt. Så i Augusti flyttar vi in i vår drömlägenhet med stor terass och tre månader senare föds förhoppningsvis bebis.
Vi kan inte berätta för våra vänner än att vi köpt lägenhet för då kommer dom förstå att vi väntar bebis och vi vill inte berätta förrän på måndag så det blir en massa nyheter för familj och vänner på måndag! Haha
Kram

Många hemligheter på gång då, men roligt att få berätta på måndag då