Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?
Hej, jag hoppar in här - är ny, fast jag har läst lite i tråden innan men inte vågat hoppats förrän nu att allt går vägen.
Är 41 och väntar mitt tredje. Har varit väldigt orolig, mest för att jag är så mkt äldre denna gång (har en 9 och 12 åring) med annan pappa sen tidigare.
Dessutom har jag mått superdåligt, inte alls som tidigare gånger. Det visade sig att jag hade väldig järnbrist... men nu har jag just börjat komma tillbaka. Kan jobba igen och hålla mig vaken större delen av dagen. Gjorde KUB idag och fick se en väldigt vild liten bebis. Bf 17 maj.
Hur många är vi kvar här nu?
Här börjar illamående lägga sig. Men börjat få klåda på bröstvårtorna! Väldigt drygt och det är inget jag upplevt tidigare graviditeter. :/
Kub avklarat, allt såg bra ut med knodden där inne ???? jag tror inte man brukar få veta kön vid kub, tror det är svårt att se. Vet dock inte, jag frågade aldrig eftersom vi inte tänkte ta reda på kön. Det resultat jag blev mest lättad över var att risken för de två komosomavvikelsena som inte är Downs var väldigt låg. De avvikelserna överlever sällan barnet.
Vi har varit på KUB idag och allt såg bra ut och barnmorskan gissade på att det blir en liten pojke. ????
Vi har varit på KUB idag och allt såg bra ut och barnmorskan gissade på att det blir en liten pojke. ????
Hej på er! Jag är oxå kvar. Vi var på kub igår och allt var bra, så skönt! Har haft ganska tufft och varit sjukskriven i tre veckor men ska börja jobba nästa vecka. Mitt illamående har nästan blivit värre nu det senaste men hoppas att det lugnar sig snart.
Jag är kvar med , skall göra KUB på fredag och är otroligt nervös ! Gjorde ett vul i v 7 och då var det bra . Hoppas det ser bra ut än .
Hej hej!
Jag är också kvar, går in i v 12 imorgon (11+0). Känns skönt men jag kommer be om ultraljud nästa vecka hos min BM. Magen växer iaf!
Vad skönt för er som gjort UL där allt sett bra ut!
Jag är också fortsatt sjukskriven ett tag till för Hyperemesis. Men just nu är tröttheten värst, kräks inte så mycket varje dag längre, men jösses vad trött jag är.
När är era BF?
Jag brukar kika i tråden med skriver sällan. Jag har bf 11/5 med andra barnet. Storebror är 1 år och 9 månader snart. Kub såg bra ut så nu går man mest och väntar på rul känna det som:) eller ja mår fortfarande jätte illa och kräks massa. Har gått ner 9 kg och tycker det känns jobbigt. Dock har jag inte fått diagnosen hypersemis utan "graviditetskräkningar med ämnesomsättnings rubbning".
Hej hej!
Jag är också kvar, går in i v 12 imorgon (11+0). Känns skönt men jag kommer be om ultraljud nästa vecka hos min BM. Magen växer iaf!
Vad skönt för er som gjort UL där allt sett bra ut!
Jag är också fortsatt sjukskriven ett tag till för Hyperemesis. Men just nu är tröttheten värst, kräks inte så mycket varje dag längre, men jösses vad trött jag är.
När är era BF?