• Anjaheterjag

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?

• Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
  • Charlieellerså
    Zanda skrev 2017-11-04 21:42:12 följande:

Är också gärna med där och kämpar vidare framåt, är den sluten?!

Det är en tråd här på familjeliv i forumet. Går det att skapa slutna trådar? Kan inte så mycket här inne känner jag. Du är så välkommen att vara med oss där såklart <3
  • Lenen

Lycka till och ta hand om er Charlie, Linnea, Vinterbebis och Zanda!! Så hoppas jag att ni alla snart får uppleva lyckan igen över att få vänta barn, även du Linnea som behöver gå igenom IVF. Undertiden får ni njuta extra av de barn ni redan har :) De och ni är värda det!! Kram på er!

• Lenen

Åh såg att jag skrev fel, jag menade såklart Vinterbebis, lycka till med ert IVF. Kanske blir skönt med en resa för att få tänka på annat och koppla av :)

• Charlieellerså
    Lenen skrev 2017-11-06 09:15:30 följande:

Lycka till och ta hand om er Charlie, Linnea, Vinterbebis och Zanda!! Så hoppas jag att ni alla snart får uppleva lyckan igen över att få vänta barn, även du Linnea som behöver gå igenom IVF. Undertiden får ni njuta extra av de barn ni redan har :) De och ni är värda det!! Kram på er!

Tack <3
  • Linnet1976

Hej, jag hoppar in här - är ny, fast jag har läst lite i tråden innan men inte vågat hoppats förrän nu att allt går vägen.

Är 41 och väntar mitt tredje. Har varit väldigt orolig, mest för att jag är så mkt äldre denna gång (har en 9 och 12 åring) med annan pappa sen tidigare.

Dessutom har jag mått superdåligt, inte alls som tidigare gånger. Det visade sig att jag hade väldig järnbrist... men nu har jag just börjat komma tillbaka. Kan jobba igen och hålla mig vaken större delen av dagen. Gjorde KUB idag och fick se en väldigt vild liten bebis. Bf 17 maj.

• pandoraDiem

Hur går det för er tjejer? Här är snart första trimestern över, men symptomen är ungefär de samma: trötthet och illamående (utan kräkningar tack och lov). Kanske har slutat blöda, har inte kommit något alls på några dagar så hoppas det inte kommer tillbaka. Ska på kub-ul imorgon, nervöst. Hoppas allt går bra för er andra

• pandoraDiem
    Linnet1976 skrev 2017-11-07 19:33:20 följande:

Hej, jag hoppar in här - är ny, fast jag har läst lite i tråden innan men inte vågat hoppats förrän nu att allt går vägen.

Är 41 och väntar mitt tredje. Har varit väldigt orolig, mest för att jag är så mkt äldre denna gång (har en 9 och 12 åring) med annan pappa sen tidigare.

Dessutom har jag mått superdåligt, inte alls som tidigare gånger. Det visade sig att jag hade väldig järnbrist... men nu har jag just börjat komma tillbaka. Kan jobba igen och hålla mig vaken större delen av dagen. Gjorde KUB idag och fick se en väldigt vild liten bebis. Bf 17 maj.

Välkommen hit! Härligt med ett lyckat kub :) och skönt att din trötthet blivit lite bättre. Är själv väldigt trött, men tror att det är lite kopplat till att jag går runt och mår illa nästan konstant.
  • Anonym (Tredje)

Hur många är vi kvar här nu?

Här börjar illamående lägga sig. Men börjat få klåda på bröstvårtorna! Väldigt drygt och det är inget jag upplevt tidigare graviditeter. :/

Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL