• Anjaheterjag

Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL

Fler som har bf maj 2018 och väntar syskon som vill följas åt här på familjeliv?

• Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-11-03 11:21:25 följande:

Tänker på dig och håller tummarna nu <3

Tack. Väntar på min tur nu. Hela jag skakar.
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-11-03 11:21:25 följande:

Tänker på dig och håller tummarna nu <3

Det gick åt skogen för mig med. Tom fostersäck. Hur klarar man sig igenom nåt sånt här???? Jag orkar inte med de här.
  • Charlieellerså
    linnea12533 skrev 2017-11-03 12:23:37 följande:

Det gick åt skogen för mig med. Tom fostersäck. Hur klarar man sig igenom nåt sånt här???? Jag orkar inte med de här.

Åh nej : ( Jag beklagar verkligen. Vilken sorg <3 Jag känner verkligen med dig. Men det går och när ni orkar så kommer många nya chanser. Men jag förstår att det är klen tröst i nuet. Stor stor kram på dig. Finns här. Vi klarar detta.
  • linnea12533
    Charlieellerså skrev 2017-11-03 12:31:22 följande:

Åh nej : ( Jag beklagar verkligen. Vilken sorg <3 Jag känner verkligen med dig. Men det går och när ni orkar så kommer många nya chanser. Men jag förstår att det är klen tröst i nuet. Stor stor kram på dig. Finns här. Vi klarar detta.

Tack. Ja just nu är det bara tungt. Skulle så gärna vilja ha nån att dela mina tankar med. Nån som varit med om samma (typ som dig), men känns inte som om det här är rätt forum riktigt.
  • pandoraDiem

Beklagar. Ta nu hand om varandra ordentligt där hemma. Massa kramar <3
  • vinterbebis12
    Charlieellerså skrev 2017-11-03 09:53:21 följande:
    Ja, det får vi göra. I dag känner jag mig verkligen mer ledsen över att vi miste fostret men bebislängtan är ännu större. Får ni hjälp från ivf-kliniken på en gång nu? Jag vill också komma hem till barnen. Vill bara vara med familjen nu <3
    Det måste gå minst en cykel så efter nästa mens kan vi sätta in ett av våra frysta embryon. Om mensen kommer inom 4-5 veckor kanske vi hinner innan julstängt, om inte får vi snällt vänta. Har ni börjat prata om att försöka igen? Hur länge måste du vara kvar?
  • vinterbebis12
    Åh nej, så ledsamt. Förstår din förtvivlan och hoppas ni orkar försöka igen för nästa gång kanske är gången det går hela vägen. Stor kram
  • Lenen

Usch vad synd att höra! Beklagar verkligen... Ta hand om varandra i familjen!
  • Charlieellerså
    linnea12533 skrev 2017-11-03 13:32:16 följande:

Tack. Ja just nu är det bara tungt. Skulle så gärna vilja ha nån att dela mina tankar med. Nån som varit med om samma (typ som dig), men känns inte som om det här är rätt forum riktigt.

Förstår att det är lättare att ha någon ?live? att prata med. Hur går ni vidare nu? Ska du vänta eller får du hjälp att få ut hinnsäck och så. Hur känns det nu? Stor kram. Finns här iallafall.

Jag tror sorgen har kommit nu för mig. Känner mig så tom och det känns så hemskt att jag nyss var gravid och hade byggt upp alla planer kring det och nu är läget helt förändrat. Men det behövs väl få komma alla tårar och all sorg helt enkelt.
Svar på tråden Bf MAJ 2018 med syskon,stannar på FL