• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • Elliot1
    Disturbia89 skrev 2017-08-07 20:43:42 följande:

Jag tycker det ser ut som en streck men vänta några dagar innan du testar igen så ska du se det är starkare! :) Lycka till!! :)

Tack! Mitt hopp dog verkligen igår efter testet som var så toknegativt.. Köpte 2-pack igår och Testade idag igen eftersom jag inte kunde låta testet ligga i skåpet, nyfiken som man är.. Så blev det sådär. Får testa i veckan igen :) Tack!
  • Disturbia89
    Vixens skrev 2017-08-07 21:14:03 följande:
    Okej! Håller tummarna för en hole in one för er då ;)
    Jag har bara använt flow-appen hittills, har en väldigt regelbunden menscykel, så jag hoppas appen stämmer ^^ (den borde göra det)
    Men blir det inget denna gång så tänker jag köpa stickor till nästa månad. Men jag hoppas sååå att jag slipper :D
    Så skönt på nått sätt att man kan följas åt här på fl :)
    Haha ja det får vi hoppas!! ;)
    Ja men då stämmer det säkert för dig! Brukar du känna av när du har äl?
    Ja men visst är det! Så himla spännande!! Speciellt när man har samma dag också! :D
    Nu veckorna framåt är ju den värsta väntan. Man vill veta nu på en gång om det tar sig eller inte hehe...
  • Start1708
    Vixens skrev 2017-08-07 17:47:27 följande:
    Hej hej, hoppar in jag med!
    Du och jag är i precis samma stadie! Äl idag eller imorgon och bim 22:a (första barnet för oss också!) :D
    Jag slutade med mina piller i april, fast vi bestämde oss att försöka förra månaden.

Hur har ni gjort för att tajma in äl? Har ni legat i hela veckan?

Håller tummarna att det blir nått för er! :D
    Ååh va kul! :D Jag slutade med mina piller för ca 1,5 år sen, men vi har kört med kondom fram till slutet av juli! Vi bestämde för kanske ett halvår sen att vi skulle börja försöka plussa nu i augusti :D Vi har sexat hela veckan förutom onsdag och igår! Kört med ägglossningstest från testlagret och verkar inte ha haft ägglossning idag, så blir nog imorgon :D Har du bestämt när du ska ta graviditetstest?
  • Start1708
    Disturbia89 skrev 2017-08-07 19:37:08 följande:
    Hej på er!
    Är i precis samma situation som er! Första barnet här med och första försöket! :D
    Bim 22/8 och äl nu i dagarna! Hoppas hoppas!

Hur gamla är ni?
    Lycka till för er båda!! :)

Hej! Vad kul att vi är fler i samma båt :D  Jag är 23 och min fästman 24, hur gammal är du? Håller tummar och tår för er! Tänk vad roligt om vi plussar alla 3 kring bim Oskyldig

• Carroek92

Hej! Hoppar också in, inte helt koll när jag hade äl men hade känningar tog dock inget test. Borde vara bim 13/8 enligt appen jag använder. Undrar dock om någon känt av träningsvärk i magen utan att ha tränat vid graviditet? Har träningsvärk som att jag gjort ett riktigt magpass och har molande värk i livmodern. Hoppas så på ett plus och ska försöka hålla mig tills helgen med att testa.

• Disturbia89
    Start1708 skrev 2017-08-07 21:43:59 följande:

Hej! Vad kul att vi är fler i samma båt :D  Jag är 23 och min fästman 24, hur gammal är du? Håller tummar och tår för er! Tänk vad roligt om vi plussar alla 3 kring bim Oskyldig

Jag är 28 och min sambo lika gammal :) Ja vi får verkligen hålla tummarna för att vi alla får plus! :) Bara att vänta två veckor.. det är det tråkiga! Hehe.
  • Start1708
    Disturbia89 skrev 2017-08-07 22:42:14 följande:
    Jag är 28 och min sambo lika gammal :) Ja vi får verkligen hålla tummarna för att vi alla får plus! :) Bara att vänta två veckor.. det är det tråkiga! Hehe.
    Ja! :D Ja gud ja, det går så låångsamt haha! Har du bestämt när du ska ta graviditetstest?  
  • Disturbia89
    Start1708 skrev 2017-08-07 22:51:06 följande:
    Ja! :D Ja gud ja, det går så låångsamt haha! Har du bestämt när du ska ta graviditetstest?  
    Ja otroligt långsamt! Haha :)
    Jag ska verkligen försöka vänta till 22/8 men det kommer va svårt de sista dagarna innan om inte mensen kommer!!
    När tänkte du? :)
  • Jaqline

Hej,

Här är en till med BIM den 22/8 ???? vill också hänga med här om jag får?

Är en 31årig tvåbarnsmamma som längtar efter nummer 3. Tog ut spiralen för ungefär en månad sedan och blödde då i ett par veckor i sträck men känner av ÄL nu så vi hoppas att det inte tar allt för lång tid innan det vill "fastna" en liten lillebror eller syster ????????

Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017