• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • Carroek92
    Jess1233 skrev 2017-08-08 07:22:28 följande:

Vi sitter i samma båt! Har BIM den 14/8 gjorde ett test i morse och svär på att det var ett spöksträck! Ska försöka göra allt för att inte testa något mer tills typ helgen eller måndag men det är omöjligt Haha! :p har du någon mer känning förutom molande värk i magen? :)

Nej är det sant, får hoppas att det inte var ett spöksträck! Haha instämmer det är så jobbigt med väntan och att inte testa! Nej inte mer än lätt illamående, har haft ömma bröst och så de senaste månaderna mellan äl och bim så hoppas så att det är nått. Har du några mer? Kul att följas och se hur det går! :)
  • Disturbia89
    Vixens skrev 2017-08-08 08:15:10 följande:
    Jag har haft som väldigt lätt mensvärk i tre dagar, sen har jag äl flytningar men det är svårt att avgöra vilken dag som gäller iom att jag inte har använt stickor, men vi har sexat på rätt bra under hela perioden, så nått borde fastna Hahaha :)

Ja nu är ju den roliga delen över, ska verkligen försöka hålla mig att inte testa före bim men det blir svårt ^^
    Okej ja jag känner nu att det hugger till ibland men svårt att veta om det beror på äl eller inte :)
    Vi har också hållit igång så ja man tycker ju det borde blir nåt haha :)
    Har du varit gravid förut?
  • Disturbia89
    Elliot1 skrev 2017-08-08 15:44:52 följande:

Där kom bekräftelsen på det suuuupersvaga streck jag fick igår!! Ser inte mycket ut för världen på bilden men syns ordentligt i verkligheten.. Ett fint blått sträck! :D

Det var väl det jag visste! ;)
    Stort grattis och lycka till med allt!! :):)
  • DrömlivetiHD

Där kom bekräftelsen på det suuuupersvaga streck jag fick igår!! Ser inte mycket ut för världen på bilden men syns ordentligt i verkligheten.. Ett fint blått sträck! :D

Stort grattis till det lilla miraklet <3
  • Vixens
    Jaqline skrev 2017-08-08 10:42:06 följande:

Tack!

Håller tummarna för oss alla :)

Hoppas att det tar sig för oss alla. Jag vill verkligen att det ska gå bra snabbt (eller dröja lite, fast helst inte..) då jag helst vill ha ett vårbarn. Mina 2 tidigare är födda under sommaren och jag orkar inte vara höggravid en till sommar + rädd för BB-situationen i Stockholm under sommmarmånaderna.

Var bor ni andra? Om ni vill svara.

Och hur gör man för att de närmsta dagarna till BIM ska gå fort :)

Jag oroar mig också lite över situationen här i Stockholm, (bor i Södertälje). Och vill därför så gärna ha en vårbebis jag med :) hoppas det inte är fler som tänker så, då kanske det blir fullt under våren också, Hahaha!
  • Vixens

Ååh, Grattis!! :D Gud så kul för er! Lycka till!
  • Elliot1
    Disturbia89 skrev 2017-08-08 17:40:28 följande:

Det var väl det jag visste! ;)

Stort grattis och lycka till med allt!! :):)

Tack så jättemycket!! :)
  • Elliot1
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-08 19:45:08 följande:

Stort grattis till det lilla miraklet <3

Tack så jättemycket!! :)
  • Elliot1
    Vixens skrev 2017-08-08 21:08:05 följande:

Ååh, Grattis!! :D Gud så kul för er! Lycka till!

Tack tack tack! :)
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017