• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • evve88
    Amanda87 skrev 2017-08-04 17:53:36 följande:

Åh så kul! :) 16 månader här, fyller år i mars :) så ett mars & ett april-barn :)

Underbart ! :)
  • DrömlivetiHD
    Amanda87 skrev 2017-08-04 17:17:31 följande:

Jag fick ett plus :)

Wiiiiee!! Jag kände det på mig!!! Gud va kul! Blir så glad för din skull!! :D Stort Grattis till er <3
  • Amanda87
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-04 21:47:04 följande:

Wiiiiee!! Jag kände det på mig!!! Gud va kul! Blir så glad för din skull!! :D Stort Grattis till er <3

Åh så fint av dig! Är du med i någon fb-grupp med Bf april?

Haha ja alltså så mycket som vi sexade alltså hahaha.
  • Nlg

Fick ett plus ???? helt otroligt de gick på första försöket

• DrömlivetiHD
    Nlg skrev 2017-08-05 07:47:46 följande:

Fick ett plus ???? helt otroligt de gick på första försöket

Wiieee! En till! Wow det bara smattrar plus här nu!!! Gud va glad jag blir för oss alla :D Stort grattis till det lilla miraklet <3
  • DrömlivetiHD
    Amanda87 skrev 2017-08-05 00:16:00 följande:

Åh så fint av dig! Är du med i någon fb-grupp med Bf april?

Haha ja alltså så mycket som vi sexade alltså hahaha.

Inte än. Skulle få en inbjudan men inte fått än. Är lite nervös över att alla faktiskt kan se vilka som är medlemmar i gruppen även om den är hemlig. Är du med än?

Haha bra ju! Vi fick ju bara till det en enda gång under hela den veckan. Och det var exakt på ÄL-dagen. Så det känns som ett under att vi slog oddsen! :D Sån lättnad!
  • Amanda87
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-05 13:00:44 följande:

Inte än. Skulle få en inbjudan men inte fått än. Är lite nervös över att alla faktiskt kan se vilka som är medlemmar i gruppen även om den är hemlig. Är du med än?

Haha bra ju! Vi fick ju bara till det en enda gång under hela den veckan. Och det var exakt på ÄL-dagen. Så det känns som ett under att vi slog oddsen! :D Sån lättnad!

Ja jag är med. Kanske kan jag lägga till dig om du vill? Nej den är hemlig för utomstående. Men känner du någon som också är med i gruppen så är det kört - men det gäller ju för den då också :p

Alltså wow vilken jäkla tur! Snacka om att pricka helt rätt och ja verkligen tur! :)

Jag har varit på stan och shoppat mamma-kläder haha. Så jäkla nojig över att magen ska synas!
  • Bellebella

Någon som kan tyda dessa test? Vi är på vårt åttonde försök nu utan ett plus. Är på bim-5 och känner av svag molvärk och mild halsbränna. Vad tror ni?? Vågar inte hoppas. Värt att tillägga kanske var att jag testade med eftermiddagsurin

• Amanda87
    Bellebella skrev 2017-08-05 14:59:23 följande:

Någon som kan tyda dessa test? Vi är på vårt åttonde försök nu utan ett plus. Är på bim-5 och känner av svag molvärk och mild halsbränna. Vad tror ni?? Vågar inte hoppas. Värt att tillägga kanske var att jag testade med eftermiddagsurin

Jag tycker mig se ett svart sträck. Men -5 är ganska långt innan. Ta ett med morgonurin i morgon. Går ju att ta med vecko-indikator med om du vill. :)
  • DrömlivetiHD
    Amanda87 skrev 2017-08-05 14:19:59 följande:

Ja jag är med. Kanske kan jag lägga till dig om du vill? Nej den är hemlig för utomstående. Men känner du någon som också är med i gruppen så är det kört - men det gäller ju för den då också :p

Alltså wow vilken jäkla tur! Snacka om att pricka helt rätt och ja verkligen tur! :)

Jag har varit på stan och shoppat mamma-kläder haha. Så jäkla nojig över att magen ska synas!

Ja, det är lite det jag är rädd för. Har flera väninnor som försöker och även min bror och svägerska så jag vågar nog inte gå med riktigt än. Men om 6-8 veckor typ kan jag gå med :)

Åh så mysigt!! Jag kollade mamma-kläderna på Ullared förra veckan fast jag inte ens visste att jag har gravid då :p

Jag är tvärtom, rädd att magen inte kommer synas alls :p Jag har lite mage redan och jag vill inte att folk bara tror att jag blivit tjockare :/
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017