• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • Nlg
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-05 12:53:38 följande:
    Wiieee! En till! Wow det bara smattrar plus här nu!!! Gud va glad jag blir för oss alla :D Stort grattis till det lilla miraklet <3
    ja de är ju helt fantastiskt att de är så många plus nu!
    åh tack! Skrattande

Ni andra som plussat, hänger ni kvar i den här tråden eller har ni någon annan där ni fortsätter ha kontakt? Glad 
  • DrömlivetiHD
    Nlg skrev 2017-08-05 17:38:23 följande:

ja de är ju helt fantastiskt att de är så många plus nu!

åh tack! 

Ni andra som plussat, hänger ni kvar i den här tråden eller har ni någon annan där ni fortsätter ha kontakt?  

Jag har gått med i vissa trådar med Bf april under "gravid" forumet istället för "planerar barn". Skapade även en ny tråd nyss för dom som är gravida för första gången :)

Hade vart kul att ha en tråd där man känner igen lite namn från denna tråd dock :) Många man inte känner igen i Bf april tråden.
  • Nlg
    DrömlivetiHD skrev 2017-08-05 17:47:01 följande:
    Jag har gått med i vissa trådar med Bf april under "gravid" forumet istället för "planerar barn". Skapade även en ny tråd nyss för dom som är gravida för första gången :)

Hade vart kul att ha en tråd där man känner igen lite namn från denna tråd dock :) Många man inte känner igen i Bf april tråden.
    Ja en del trådar är redan så himla "fulla" så man försvinner lite i mängden, ja precis kul! - nu har jag en liten kille sedan tidigare så jag passar nog inte riktigt in där Glad
  • Nlg
    Bellebella skrev 2017-08-05 18:01:25 följande:

Gravid!! Bim-5

grattis!! Skrattande{#emotions_dlg.flower}
  • DrömlivetiHD
    Bellebella skrev 2017-08-05 18:01:25 följande:

Gravid!! Bim-5

Åh Stort Grattis!!!

Har du fått några symtom än? :) När blir Bf? :)
  • DrömlivetiHD
    Nlg skrev 2017-08-05 18:12:42 följande:

Ja en del trådar är redan så himla "fulla" så man försvinner lite i mängden, ja precis kul! - nu har jag en liten kille sedan tidigare så jag passar nog inte riktigt in där 

Du får skapa en tråd som fortsättning på denna så kan vi komma över dit ;)
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017