• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • 40 år och jobbar på nr 3

[quote=77873379][quote-nick]längtarefternr2 skrev 2017-07-26 23:16:22 följande:[/quote-nick]Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)[/

Jag är med :) , antar att du har fyllt upp med sexuella aktiviteterna helgen

• Amanda87
    längtarefternr2 skrev 2017-07-26 23:16:22 följande:

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

Hej!

Jag hoppar in här med! Med i vissa andra grupper med! Ska nog redan ha haft ÄL och inväntar BIM på torsdag. Långt väntan!
  • 40 år och jobbar på nr 3

Jag väntar på att få igång min ägglossning efter uttag av min spiral 26/6, den verkade inte komma i juli då mensen inte dök upp trots " mensliknande" värk i nästan 5 veckor och med tron att ägglossningen varit ( tecken såsom flytningar, ömma bröstvårtor). 2 graviditetstester har visat minus så ingen bebis i magen än. Har fått ömma bröst nu och hoppas på ägglossning snart!!!

• Wuuaau

Jag är på! Fick mensen 25/7, 3 dagar tidigt.. brukar alltid vara väldigt exakt annars.. men nu är den slut!

Har troligen ägglossning 11 augusti. När ska man börja testa med stickorna så att man inte råkar missa? När börjar ni?

• Amanda87
    Grodanboll83 skrev 2017-07-29 23:04:59 följande:

Fick tydligt positivt resultat på ÄL Stickan idag... några tips så shoot? :)

Åh så kul! Gäller att hålla tummarna nu då!
  • Amanda87
    Wuuaau skrev 2017-07-30 09:26:30 följande:

Jag är på! Fick mensen 25/7, 3 dagar tidigt.. brukar alltid vara väldigt exakt annars.. men nu är den slut!

Har troligen ägglossning 11 augusti. När ska man börja testa med stickorna så att man inte råkar missa? När börjar ni?

Så trist att du fick mens...men nya tag då!

Sist började jag tre dagar efter mensen och testade 7 dagar efter utan någon större framgång. Hoppas vi lyckades pricka ÄL med sexet ändå... bim om 4 dagar...
  • lyckligast80

Hej!

Hänger gärna på här.

Ägglossning 22 juli, BIM 5 aug. Bara att hålla tummar å tår att det tagit sig denna gång. :) Men endast på försök nr 2 men hoppas på lite tur:)

Inga gravidsymptom mer än lite stickningar i magen. Men det kan ju lika gärna vara mensen som är på G. Vi får se helt enkelt.

• Amanda87
    lyckligast80 skrev 2017-07-30 13:23:30 följande:

Hej!

Hänger gärna på här.

Ägglossning 22 juli, BIM 5 aug. Bara att hålla tummar å tår att det tagit sig denna gång. :) Men endast på försök nr 2 men hoppas på lite tur:)

Inga gravidsymptom mer än lite stickningar i magen. Men det kan ju lika gärna vara mensen som är på G. Vi får se helt enkelt.

Spännande! Jag har bim 3e. Tänker du ta test innan?
  • lyckligast80
    Amanda87 skrev 2017-07-30 13:37:55 följande:

Spännande! Jag har bim 3e. Tänker du ta test innan?

Ska testa nu på fredag, ska på möhippa på lördagen så vill veta innan:) Men frågan är hur jag ska slingra mig ur alkoholen om det nu visar positivt... för det vet att jag inte spottar i glaset så att säga. Haha.
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017