• längtarefternr2

Vi som vill plussa I augusti 2017

Fortsättning på tråden "vi som vill plussa i juli 2017" men som inte fick det där efterlängtade plusset. Så nu satsar vi på augusti istället :D

Jag ska ha ägglossning till helgen, den 30 juli, bim blir enligt appen den 13 augusti.

Hur många vill följas åt? Dela tankar och stötta varandra, jag hoppas att vi som inte plussa i juli får plussa i augusti :)

• Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017
  • lyckligast80
    Amanda87 skrev 2017-07-31 22:12:33 följande:

Åh..så svårt! Inte kommit på något sätt att undvika?

Känner mig inte heller gravid. :(

Tänker att jag får ta "problemet" när det kommer...

Visst är det trist, man vill så mycket, och väntar bara på att minsta lilla symptom ska dyka upp... kanske dock väldigt tidigt...

Har en son på 10 så jag minns ju knappt hur det var när jag väntade honom, men vet att jag mådde väldigt bra under själva graviditeten iaf. : )
  • lyckligast80

[quote=77884011][quote-nick]DrömlivetiHD skrev 2017-07-31 11:52:49 följande:[/quote-nick]Hej! Jag hoppar in här också! Hade ÄL den 23/7 så jag borde ha BIM runt den 6 augusti. Är kluven om jag ska vara nyfiken och testa innan eller om jag bara ska vänta på att mensen ska komma/utebli. Vad har ni andra för erfarenheter kring det? :)[/quote

Då skiljer det bara en dag för oss!

Vi är inne på andra försöker till vårt första gemensamma barn : ) (har en son på 10 sen innan)

Förra månade testade jag 2 dagar för BIM, negativt och blev besviken. Två dagar senare kom mensen som ett brev på posten, besviken igen.

Ändå så himla nyfiken så funderar att testa på fredag, dagen innan. Men samtidigt tänker jag att jag kanske bara ska vänta in mensen... kommer den så kommer den...

• Binabus

Hejsan! Hoppar in här jag med :)

Skulle få min mens idag (1/8), men har fortfarande inte sett ett spår av den. Brukar märka att de är lite ljus ljus ljus rosa på kvällen innan mensen skall komma, då den alltid kommer på morgonen. Men inte ett spår, vill inte hoppas på för mycket. Den kommer väl när man minst anar de :(

Men hoppas på att plussa denna månaden :D

Har haft regelbunden mens sen jag sluta med minipillerna i feb-17.

Lycka till med eran bebis verkstad! :)

• Binabus

Fortsättning på mitt inlägg ??

Har även haft som "mensvärk" 2-3 dagar, men nu är den borta.

Va sten säker på att mensen skulle komma idag, för mådde så illa igår av "mensvärken". Så man kan ju hoppas på de bästa ;)

• 33villbligravid

Haloj!

Hade Bim igår enligt min cykel på 26 dagar, men den kan variera från 24 till 29 dagar så antagligen bara sen... Tycker att jag redan i en vecka känt den vara på väg, men känner antagligen efter och analyserar för mycket :)

Tror dessutom vi missade ÄL med flera dagar denna månad ... 

Tänker testa allraallra tidigast på to som skulle vara CD 30 för mig. 

Lycka till alla!!

• Amanda87

Åh idag när jag var ute fick jag sådär panik-ont i magen (nödig) vilket jag alltid brukar bli innan mens. Eller jag brukar få väldigt körig mage. Bim -2 och känner mig svullen med så nu inväntar jag bara tant röd.. :/

• 40 år och jobbar på nr 3
    Amanda87 skrev 2017-08-01 17:28:00 följande:

Åh idag när jag var ute fick jag sådär panik-ont i magen (nödig) vilket jag alltid brukar bli innan mens. Eller jag brukar få väldigt körig mage. Bim -2 och känner mig svullen med så nu inväntar jag bara tant röd.. :/

Trist :( Men nya tag om nån vecka
  • Grodanboll83
    Detfinnsredanenanvändare skrev 2017-08-01 18:19:36 följande:

Hänger på här!

ÄL - 25 Juli

BIM - 10 Aug ca. (PCO)

ÄL 29:e juli och BIM 10 aug... då följs vi åt i vår lååååånga vänta. ??
  • 40 år och jobbar på nr 3
    Grodanboll83 skrev 2017-08-01 19:00:59 följande:

ÄL 29:e juli och BIM 10 aug... då följs vi åt i vår lååååånga vänta. ??

ÄL 27/7 och BIM 9 augusti, jag väntar med er

:)
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017