längtarefternr2 skrev 2017-07-31 02:38:17 följande:
Haha ja vi försökte så gott vi kunde iaf, gjorde ägglossnins test under veckan åh tyckte ja gick positivt för några dagar sen åh isf är den tidig ? Tappen har varit öppen men inga flytningar för ägglossning. Nu är tappen stängd... åh ikväll va sambon trött så antar att vi missat den här chansen... men får hoppas på lite morgon mys iaf då ;) varit bortrest några dagar oxå så det har inte varit det enklaste åh få till ^^ men som sagt, jag tror vi missa den här chansen, men har inga ägglossnings symptom än heller så vi får se hur det går.
Hur går de för dej då?
Det här med att pricka in ägglossningen är ju lite oromantiskt men samtidigt lite spännande. Hoppas att den smög in sig en liten som vill stanna kvar trots alla runt omkring :)
För mig går det väl framåt, har ju inte fått någon mens ännu sen uttagningen av spiralen men jag kör ju temp-mätningar med Natural Cycle och enligt den hade jag ägglossning den 27/7!!! Jag har bara kört den sen den 18/7 så jag har ingen cykel att jämföra med men temperaturens förändring ska ju vara rätt säker. Nu fick jag ju reda på i efterhand att jag hade haft ägglossning men som tur hade vi jobbat bra i sänghalmen innan, samma dag och dagen efter:D
Nu får vi se om det tog sig