lyckligast80 skrev 2017-08-01 10:18:12 följande:
[quote=77884011][quote-nick]DrömlivetiHD skrev 2017-07-31 11:52:49 följande:[/quote-nick]Hej! Jag hoppar in här också! Hade ÄL den 23/7 så jag borde ha BIM runt den 6 augusti. Är kluven om jag ska vara nyfiken och testa innan eller om jag bara ska vänta på att mensen ska komma/utebli. Vad har ni andra för erfarenheter kring det? :)[/quote
Då skiljer det bara en dag för oss!
Vi är inne på andra försöker till vårt första gemensamma barn : ) (har en son på 10 sen innan)
Förra månade testade jag 2 dagar för BIM, negativt och blev besviken. Två dagar senare kom mensen som ett brev på posten, besviken igen.
Ändå så himla nyfiken så funderar att testa på fredag, dagen innan. Men samtidigt tänker jag att jag kanske bara ska vänta in mensen... kommer den så kommer den...
Åh alltid spännande med någon i samma sits!
Ja, jag tänker att jag också kommer bli jättebesviken om jag köper hem ett test. Spänningen innan man gör testet gör nog att besvikelsen blir ännu värre. När mensen kommer är man åtminstone inte förberedd på det eller står och väntar i spänning i flera minuter innan :p
Har jätteömma bröst nu. Undra om det är PMS eller något trevligare som är på gång :) Jag kommer nog inte köpa något test ändå. Jag sparar hellre den upplevelsen tills jag vet att mensen är sen. Större chans att det blir en glad upplevelse då och inte bara en besvikelse :)