Inlägg från: DrömlivetiHD |Visa alla inlägg
  • DrömlivetiHD

Vi som vill plussa I augusti 2017

Nlg skrev 2017-08-04 14:42:22 följande:

Jag har ett clear blir med veckoindikator så jag håller mig tills imorgon, jobbar hela kvällen ändå så ????

Åh blir så glad för din skull! Grattis igen ????

Perfekt!! Åh! Hoppas hoppas, det blir Raskaana för dig imorgon också! :D

Tusen tack fina du!! Är så glad!! :D
  • DrömlivetiHD
    Amanda87 skrev 2017-08-04 17:17:31 följande:

Jag fick ett plus :)

Wiiiiee!! Jag kände det på mig!!! Gud va kul! Blir så glad för din skull!! :D Stort Grattis till er <3
  • DrömlivetiHD
    Nlg skrev 2017-08-05 07:47:46 följande:

Fick ett plus ???? helt otroligt de gick på första försöket

Wiieee! En till! Wow det bara smattrar plus här nu!!! Gud va glad jag blir för oss alla :D Stort grattis till det lilla miraklet <3
  • DrömlivetiHD
    Amanda87 skrev 2017-08-05 00:16:00 följande:

Åh så fint av dig! Är du med i någon fb-grupp med Bf april?

Haha ja alltså så mycket som vi sexade alltså hahaha.

Inte än. Skulle få en inbjudan men inte fått än. Är lite nervös över att alla faktiskt kan se vilka som är medlemmar i gruppen även om den är hemlig. Är du med än?

Haha bra ju! Vi fick ju bara till det en enda gång under hela den veckan. Och det var exakt på ÄL-dagen. Så det känns som ett under att vi slog oddsen! :D Sån lättnad!
  • DrömlivetiHD
    Amanda87 skrev 2017-08-05 14:19:59 följande:

Ja jag är med. Kanske kan jag lägga till dig om du vill? Nej den är hemlig för utomstående. Men känner du någon som också är med i gruppen så är det kört - men det gäller ju för den då också :p

Alltså wow vilken jäkla tur! Snacka om att pricka helt rätt och ja verkligen tur! :)

Jag har varit på stan och shoppat mamma-kläder haha. Så jäkla nojig över att magen ska synas!

Ja, det är lite det jag är rädd för. Har flera väninnor som försöker och även min bror och svägerska så jag vågar nog inte gå med riktigt än. Men om 6-8 veckor typ kan jag gå med :)

Åh så mysigt!! Jag kollade mamma-kläderna på Ullared förra veckan fast jag inte ens visste att jag har gravid då :p

Jag är tvärtom, rädd att magen inte kommer synas alls :p Jag har lite mage redan och jag vill inte att folk bara tror att jag blivit tjockare :/
  • DrömlivetiHD
    Nlg skrev 2017-08-05 17:38:23 följande:

ja de är ju helt fantastiskt att de är så många plus nu!

åh tack! 

Ni andra som plussat, hänger ni kvar i den här tråden eller har ni någon annan där ni fortsätter ha kontakt?  

Jag har gått med i vissa trådar med Bf april under "gravid" forumet istället för "planerar barn". Skapade även en ny tråd nyss för dom som är gravida för första gången :)

Hade vart kul att ha en tråd där man känner igen lite namn från denna tråd dock :) Många man inte känner igen i Bf april tråden.
  • DrömlivetiHD
    Bellebella skrev 2017-08-05 18:01:25 följande:

Gravid!! Bim-5

Åh Stort Grattis!!!

Har du fått några symtom än? :) När blir Bf? :)
  • DrömlivetiHD
    Nlg skrev 2017-08-05 18:12:42 följande:

Ja en del trådar är redan så himla "fulla" så man försvinner lite i mängden, ja precis kul! - nu har jag en liten kille sedan tidigare så jag passar nog inte riktigt in där 

Du får skapa en tråd som fortsättning på denna så kan vi komma över dit ;)
  • DrömlivetiHD
    lyckligast80 skrev 2017-08-06 08:15:00 följande:

Idag kom tyvärr tant röd... nya tag igen!

Åh så tråkigt! Men Ja, nästa månad kanske det blir av då!! ;) Går snabbt till nästa ÄL :D
  • DrömlivetiHD
    Wuuaau skrev 2017-08-06 09:53:25 följande:

Grattis till alla! Så glad för er skull! Fantastisk tid som väntar för er nu! Längtar så efter att få mysa med en liten gravidmage :)

Själv har man ägglossning i dagarna nu. Hoppas på ett plus i slutet av månaden så att jag är med er i bf april! Håller alla tummar för att få känna som er!

Åh spännande!! Vi hoppa också att du ansluter dig till oss i slutet av månaden!! :D

Happy humping!! ;D
  • DrömlivetiHD
    Hessy skrev 2017-08-06 11:39:50 följande:

Nu har jag gått över flera dagar , inte ena mensdroppe så långt ögat når. Men inte jätte vanliga gravsymtom heller.. har inte vågat ta något mer test sen de visade negativt förra gången. Men mina symtom änsålänge är :

-Hade nidblödning en dag en vecka innan BIM (aldrig haft förut)

- "mensverj" i flera dagar (livmoder växer)?

-ont i ländryggen

Vad tror ni?:( :)

Om du har gått över BIM tycker jag du ska våga testa! Jag förstår de som inte vill testa innan bim, onödigt att bli besviken om mensen ändå ska komma. Men har du gått över tycker jag du ska testa <3 Tänk om det är ett plus? :D
  • DrömlivetiHD
    Våra barn skrev 2017-08-06 21:32:34 följande:

Hej alla, ja är gravid i v 5 men idag kom det blod när ja skulle kissa? Kan detta va missfall?? Asså känns så tråkigt att ja behövt gråta!

Det behöver nog inte vara det! Försök ta det lugnt innan du vet om det verkligen är så. Ring Mvc eller 1177 imorgon bitti <3 Vi håller tummarna för att allt är väl med den lille knodden!
  • DrömlivetiHD
    Elliot1 skrev 2017-08-08 15:44:52 följande:

Där kom bekräftelsen på det suuuupersvaga streck jag fick igår!! Ser inte mycket ut för världen på bilden men syns ordentligt i verkligheten.. Ett fint blått sträck! :D

Stort grattis till det lilla miraklet <3
  • DrömlivetiHD
    längtarefternr2 skrev 2017-08-08 23:27:37 följande:

Grattis, när hade du BIM?

En underbar tid och resa framför dej, stort grattis och hoppas allt går som planerat :D

Tack!! Jag vet inte :p Antingen hade jag 1 aug eller 6 aug.. beroende på om jag räknar från mensen eller ägglossningen. Hade precis tagit ut spiralen så jag vet inte om det påverkade den månaden :p

Tack igen <3 Lycka till! Hoppas det tagit sig nu :)
  • DrömlivetiHD
    längtarefternr2 skrev 2017-08-09 11:29:38 följande:

Okej, åh jag har BIM på söndag, så får se nästa vecka hur det blir för mej denna månad.

Men stort grattis igen, skicka in lite gravid baciller till tråden ;) ;D

Åh vad jag ska hålla tummarna! Inga symtom än?

Jag skickar med en hel hög med gravidbaciller i detta inlägget ;)
  • DrömlivetiHD
    ostarihavet skrev 2017-08-15 20:10:53 följande:

Det var de, plussade på digital :) är på bim-4 idag ungefär

Stort grattis :D
  • DrömlivetiHD
    Mayaaaa skrev 2017-08-16 01:05:51 följande:

Bim 30 augusti.

Orkar inte vänta så mycket.

Va e dom tidigaste symtomen som man kan få ?

Det är nog olika från person till person men det första jag kände var superömma bröst på typ ÄL +9 :) Lycka till!
  • DrömlivetiHD
    Mayaaaa skrev 2017-08-16 11:32:17 följande:

Tackar, jag får vänta o se

När kan man som tidigast testa sig?

Andra natten idag som ja drömmer att jag e gracid haha

Man ska ju helst vänta till mensen ska komma för att testet ska vara tillförlitligt men man kan testa ett par dagar innan också :) För vissa syns det då och andra inte. Beror på hur hög hormonhalt man har.
Svar på tråden Vi som vill plussa I augusti 2017