Vi som vill plussa I augusti 2017
Jaaa det är ju ibland bara bäst att vänta ut lite...visar ju sig någon dag senare, eller inte. Och desto längre än går, om en är gravid, desto längre gången är ju en. Känns lite bättre då med :p ja men då hittade du din ÄL eller kände av den?
Jag hittade aldrig min ÄL med stickor (körde 7 dagar) och fick jag så fick jag ju senare vilket borde betyda att jag ska ha mens senare än idag som appen säger. Den går ju efter att jag fick ÄL när jag fick men det fick jag inte :p
Ingen mensvärk eller mens....
Övervägde ta ett test i morse men jag hade inget att kissa i där och då och dessutom stod min 16 mån utanför dörren och gallskrek. Haha. Väntar nog till i morgon...
Det är typ exakt samma för oss då! Min app tror typ att jag är 5 dagar sen eftersom den räknar från min ÄL som jag aldrig hade det datumet. Men räknar jag själv borde jag ha BIM på söndag :p
Jag vaknade också utan mens i morse! En sån lättnad! Var typ nervös när jag vaknade! Jag kommer nog också testa mig imorgon kanske :) Har inga test hemma så jag måste åka o köpa :)
Spännande Spännande! Vi är så många nu som har bim här i helgen och är på väg att testa! Jag håller alla fingrar och tår och hoppas det blir ett plus för oss alla! <3