• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • Wallstenskan

5dgr till BIM - molande mensliknande samt stickningar där nere.
    Tror tyvärr det är mensvärk som småstartar!
    Faaaaaaaaan! :(

• Chrwife

Fick ett svagt plus imorse (Yaay!) men har ju haft lite rosa/brunröda flytningar sedan igår morse, de senaste idag på fm. Är på BIM-4. Så det är lite blandade känslor här, jätteglad för plus men vågar ändå inte ta ut det i förskott om inte blödningen slutar. Får hålla tummarna för en sen nidblödning. Min mens har aldrig smugit igång så tidigt innan...

• XAHHA92

Ännu en vän som ska ha barn...... Fy fan vad ont detta gör, när människor som känt varandra i typ ett halvår blir gravida, det är inte ens halva tiden vi har försökt!!!! Jag vill bara slita av mig allt hår och skrika ut för hela världen vad vi går genom. Två vänner som meddelat om graviditet under loppet av 6 dagar.

Kul att andra kan få barn men fy fan alltså... den här smärtan :(

• asterisco
    HannaPanna92 skrev 2017-06-22 18:53:24 följande:

Ännu en vän som ska ha barn...... Fy fan vad ont detta gör, när människor som känt varandra i typ ett halvår blir gravida, det är inte ens halva tiden vi har försökt!!!! Jag vill bara slita av mig allt hår och skrika ut för hela världen vad vi går genom. Två vänner som meddelat om graviditet under loppet av 6 dagar.

Din tur kommer också, andas och önska alla lycka. Slappna av och lägg fokus på det som gör ditt liv lyckligt just precis som det är just nu. Jag brukar tänka såhär när jag inte får plus "då får jag sova ordentligt en månad till", bara för att försöka att inte låta allt för mycket besvikelse & smärta ta över.

Kram på dig!
  • asterisco

Alltså, min mage låter typ hela tiden.. haha.. som att jag är hungrig.. brukar era göra det innan Bim?

• Anonym28
    HannaPanna92 skrev 2017-06-22 18:53:24 följande:

usch lider med dig! Har inte kämpat så länge som du har men jag förstår din frustration o hur du tänker. Jag är "sist" ut i kompisgänget, dem flesta har redan 2 barn lr är påväg med sitt andra så jag har längtat o velat länge. Nu är vi påväg mot vårt 10:ende försök. Så man får väl helt enkelt låtsas att njuta av ännu en sommar då man kan dricka rosé. Jag önskar dig all lycka o håller tummarna att detta är din månad!
  • LovisaTilda

Tog ett clearblue testa tidigt nu på morgonen. BIM -3. Solklart neg.

Önskar alla en riktigt fin midsommar :) hoppas att alla kan njuta av den oavsett positiva eller negativa tester <3

• soffe

Drömde inatt att jag plussade. Vaknade och tog tempen (NC) och den hade sjunkit rejält som den gör innan mens. Får ställa in mig på mens istället. Hoppas ni får en fin midsommar! Jag håller tummarna, vore kul om någon i tråden plussar :)

• Sivans
    LovisaTilda skrev 2017-06-21 12:02:14 följande:

Åååå, spännande!! Hoppas, hoppas det är ett plus! Då får vi höras på fredag :) då har jag också testat mig :P

• Malcolm idah

Inte minsta antydan till linje på testlagrets sticka äl+13/bim-1. Lika bra att dricka nått glas vin ikväll och ställa in sig på att mensen kommer imorgon?

Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni