• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • Dropdeadgorgeous
    Anonym28 skrev 2017-06-18 17:29:53 följande:

Jag har 4 dagar kvar till bim, men är inställd på mens. Jag för "dagbok" varje dag o allt stämmer överens med månaderna innan, så jag känner mig som "vanligt". Vilket känns trist för nånstans längst in i mig hade jag trott o hoppats på denna gången, med tanke på att vi prickade in äl så bra. Så känns nästan tuffare nu, man funderar ännu mer på om de är något fel..

så hemskt att man inte kan låta bli att tänka i dom banorna, är likadan! Och jag är bara på första försöket.
  • Anonym28
    Dropdeadgorgeous skrev 2017-06-18 18:03:45 följande:

så hemskt att man inte kan låta bli att tänka i dom banorna, är likadan! Och jag är bara på första försöket.

Ne det är trist, man vill egentligen inte tänka alls på det här med bebisverkstaden, men de är typ de enda man gör... vi är på försök 9.. lycka till nu o hoppas de inte blir allt för många försök :). Man får inte ge upp hur lr hur.
  • Dropdeadgorgeous
    Anonym28 skrev 2017-06-18 18:20:37 följande:

Ne det är trist, man vill egentligen inte tänka alls på det här med bebisverkstaden, men de är typ de enda man gör... vi är på försök 9.. lycka till nu o hoppas de inte blir allt för många försök :). Man får inte ge upp hur lr hur.

Hoppas babylyckan kommer till oss båda snart! :)
  • XAHHA92

Under dagen idag har jag haft metallsmak i munnen, trodde först att jag bitit hål i munnen & spottade ut saliv men inget blod. Har även varit illamående idag. Suck, orkar inte ännu en omgång att vara skengravid. Då jag enbart är på äl+4/5 kan det knappast vara symptom. Jag blir galen på mig själv!

• XAHHA92
    Wallstenskan skrev 2017-06-19 19:52:28 följande:

Denna eviga väntan mot BIM!.......

Håller med... Man blir lika trött på den varje månad
  • LovisaTilda
    Wallstenskan skrev 2017-06-19 19:52:28 följande:

Denna eviga väntan mot BIM!.......

Eller hur!! :S och man analyserar kroppens signaler efter tecken på symptom mer och mer för varje dag som går :P
  • Sivans

Vad stressande det är att hela tiden tänka på alla dessa symtom.. försöker tänka tillbaka på tidigare graviditeter och kan inte minnas att jag hade tidiga symtom, ändå är det jobbigt.

Ca. ÄL+ 8 och har under senaste tiden till och från haft känningar i äggstockarna..

Båda mina barn är tillverkade på första försöket och även det är stressande. Haha Men nu när jag har passerat 30 år så kanske det inte är lika enkelt..

• LovisaTilda
    Sivans skrev 2017-06-19 20:51:18 följande:

Vad stressande det är att hela tiden tänka på alla dessa symtom.. försöker tänka tillbaka på tidigare graviditeter och kan inte minnas att jag hade tidiga symtom, ändå är det jobbigt.

Ca. ÄL+ 8 och har under senaste tiden till och från haft känningar i äggstockarna..

Båda mina barn är tillverkade på första försöket och även det är stressande. Haha Men nu när jag har passerat 30 år så kanske det inte är lika enkelt..

Precis samma för mig! Var 22 när första barnet föddes och 24 när andra kom. Nu närmar jag mig 32. Andra försöket för oss. Vilket försök är ni på?
  • Sivans
    LovisaTilda skrev 2017-06-19 21:18:58 följande:

Precis samma för mig! Var 22 när första barnet föddes och 24 när andra kom. Nu närmar jag mig 32. Andra försöket för oss. Vilket försök är ni på?

Jag var 23 och 25 när jag fick mina barn.

Jag tror att detta är första försöket. Slutade med mina piller 15/5 och trodde att jag hade äl typ 28/5 men nu 11/6 hade jag starka äl-utslag på stickorna. Mensen är inte tillbaka än. Hoppas att den inte kommer alls.

När har du BIM?
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni