Sommarhopp skrev 2017-06-21 19:17:23 följande:
Testade negativt igen imorse. Jag vill ju så gärna se ett streck men det finns inte ens en skugga. Testar bara med testa tidigt test, men det verkar inte hjälpa. Äl + 9 idag och bim - 3-4.
Det gör fortfarande lite ont i brösten till o från, men det känns snarare som kramp och träningsvärk mer än som det "ska" kännas om man googlar. Och det är bara lite. Kan lika gärna vara jag som inbillar mig att det känns något öht. Tempen störtdök idag till under kontrolllinjen. Den brukar inte gå ned så långt innan bim så jag hoppas att det bara är tillfälligt o att den klättrar upp imorgon igen. Min temp har dock legat väldigt lågt den här månaden. Precis ovanför linjen, annars brukar det vara god marginal. Vad tror ni, finns det trots allt lite hopp eller ska man satsa på nästa månad?
20% av gravida kvinnor får en dipp i temperaturen mellan dag 8-12 om jag minns rätt, och endast 10% av kvinnor som inte blir gravida får det. Dock är det endast i en dag! Annars bör det vara tecken på mens enligt de sidor jag har läst på.
HannaPanna92 skrev 2017-06-21 14:04:04 följande:
Har satt livet på paus de senaste 13 månaderna, och eftersom vi inte ens fått det minsta tecknet på att kunna bli gravida så tror jag inte på den här månaden heller. Kommer nog dricka med måtta och leva som vanligt :)
Håller tummarna för dig!! :)
Tack detsamma. Jag är så imponerad över alla ni som prövat längre än jag har. Jag klarar nästan inte av det och jag är "bara" på försök 8.