• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • soffe

Hur tidigt tänker ni testa? Jag är på äl+7 och BIM -4 idag. Funderar på testa om 2 dagar men vet inte om det är på tok för tidigt..:)

• leha87
    soffe skrev 2017-06-20 08:38:03 följande:

Hur tidigt tänker ni testa? Jag är på äl+7 och BIM -4 idag. Funderar på testa om 2 dagar men vet inte om det är på tok för tidigt..:)

Jag tog ett test igår hahah jag vet alldeles för tidigt men det visade inget direkt. Har ett test kvar som jag sparar nu och tänker testa på fredag, då är det BIM -2.
  • soffe
    leha87 skrev 2017-06-20 08:50:54 följande:
    Jag tog ett test igår hahah jag vet alldeles för tidigt men det visade inget direkt. Har ett test kvar som jag sparar nu och tänker testa på fredag, då är det BIM -2.
    Haha, jag har redan tagit ett för några dagar sen också för att jag " kände mig hormoniell". Jag ska också testa på BIM-2, dock bara äl+9 så vet inte. Lycka till!
  • Sommarhopp

Jag börjar tappa hoppet. Tyckte att jag hade lite symptom och visste att vi prickade äl väldigt bra den här månaden. Men troligtvis var det inbillning för nu har symptomen minskat. Tog ett test igår äl +7 men det var ju negativt såklart. Bim på lördag el söndag. Smörjer med progesterall så då kanske det blir söndag istället.

• Cheerful

Jag har tänkt testa igen torsdag om mensen inte har kommit. Kommer vara äl+12, så räknar med att det kommer kunna visa om det är något (men man vet såklart aldrig) NC har ännu en gång ändrat BIM, nu till torsdag, och p-tracker säger fortfarande lördag.. Tycker mig ha lite mens-känningar, men temperaturen är fortfarande hög, så fortfarande finns ett litet hopp kvar! Framförallt när man tycker att man fått till det ordentligt runt äl..

• Mattie

Hej, jag hänger gärna på här!

Har precis slutat med preventivmedel men hoppas på att kunna bli gravid.

Hade äl 13/6 så bim borde bli den 27/6. Eftersom jag precis slutat med preventivmedel så vet jag inte min cykel än.

Ända sedan äl så har jag haft känning av mensvärk och har det ännu. Har idag även mått illa.. inbillar jag mig eller kan jag vara gravid???

När kan jag ta test???

• asterisco

Hoppar med här! Bim 27/6 enligt NC & 30/6 enligt P-tracker. Hade som mensvärk imorse, men vet inte vad de beror på. Har gett upp att försöka tolka olika symptom, jag har ju uppenbarligen känt efter för mycket tidigare & inbillat eftersom det inte blivit + ännu ???? Så denna gång tänkte jag bara låta det vara, leva på & inte känna efter. Men sååååå svårt. Vill ha alla symptom & ett plus!!

• Mattie

Det är så jobbigt att bara vänta, vänta, vänta. Blir galen!!

Känner massa symtom men antagligen inbillar jag väl mig eller tänkte på det för mycket.

När hade du tänkt testa? Verkar som vi har bim samtidigt :)

• LovisaTilda
    Sivans skrev 2017-06-19 21:48:24 följande:

Jag var 23 och 25 när jag fick mina barn.

Jag tror att detta är första försöket. Slutade med mina piller 15/5 och trodde att jag hade äl typ 28/5 men nu 11/6 hade jag starka äl-utslag på stickorna. Mensen är inte tillbaka än. Hoppas att den inte kommer alls.

När har du BIM?

Spännande att följa en i nästan samma sits :D Jag har BIM på måndag enligt min app. När beräknar du BIM? Jag känner inga som helst symptom egentligen men tänkte ta ett test på fredag morgon. Vet att det är tidigt och att det kanske inte visar något om även om jag skulle vara gravid. Men är det negativt blir det ett glas vin eller två på kvällen iaf.

Har du funderat på att testa? Känner du några symptom?
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni