• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • jhk88

Hjälp snälla. BIM-2 idag... sista bilden redigerad...

• jhk88
    HannaPanna92 skrev 2017-06-28 21:25:12 följande:

Hade spottings i två dagar, inatt lite blod och nu ingenting. Tog ett test igen bara för att, dock tycker jag att jag ser ett streck....!? Eller bara ett spökstreck.... :(

Jag ser tydligt två streck <3
  • LovisaTilda
    Cheerful skrev 2017-06-27 00:25:13 följande:

Jag har precis skapat en ny tråd "oss med BIM 20-30 JULI

Tack! Hann aldrig skapa en tråd :S har varit borta härifrån ett par dagar. Stressigt innan semestern ;)
  • jhk88

Redigerad bild men... Ska testa igen imorgon när jag får fler test från testlagret...

• asterisco

Hej. Kan ni bara hjälpa mig i en liten guidning, jag har inte tagit test då jag inte vill bli besviken (igen). 

Mådde så himla dåligt förra veckan med ömma bröst och illamående, sen var min mens var 3 dagar försenad och började med rosa flytningar bara.

sen när den kom igår så är dessutom jättelite blödning, jag brukar ha nigarafloden första dagen.. 

Men tempen har gått ned och den borde väl vara hög om man var gravid? 

Någon som vill dra sin analys? Var jag skenis och nu har mens om än lite bara.

• XAHHA92

Nu lämnar jag den här tråden helt då jag gått över till nästa BIM tråd :) Lycka till ni som är kvar och stort grattis till alla ni som fått plus :)

• My102

Enligt P tracker ska jag få mens idag men enligt mina egna uträkningar imorgon. Inte ett enda symtom som säger att mensen är på väg, hade hemsk mensvärk en sväng i torsdags men det försvann. Har haft molande värk och ömmande bröst sen ÄL men nu gör dem bara lite ont när jag trycker, som om dem ömmar men ingen mensvärk alls, men det kan komma från klar himmel också :/ . Håller tummarna att inte mensen kommer!

• Anonym28
    jhk88 skrev 2017-07-01 15:43:16 följande:

Eller den här?

Hur har det gått för dig? Blev de plus?
  • jhk88
    Anonym28 skrev 2017-07-18 12:35:09 följande:

Hur har det gått för dig? Blev de plus?

Nope, mensen blev sju dagar sen... :(
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni