• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • asterisco
    soffe skrev 2017-06-20 23:51:55 följande:

Jag kunde inte heller hålla mig så testade ikväll. Får köpa sånna där billiga 10-kronors tester du har om jag ska hålla på såhär (andra testet redan) :) men det är ju sjukt spännande! Ska dock testa på morgonen nästa gång, vet inte hur stor betydelse det har dock? Tycker jag börjat känna konstiga tecken (som jag givetvis googlat och någon haft tidigare) ; ömt tandkött, lite molvärk och stickningar. Någon annan som känt något? /hypokondrikern

Haha, hypokondriker är jag med eller symptomsökare ;) Kan du beskriva stickningarna lite mer? Jag har inte känt något och vet inte heller hur det ska kännas..
  • KarinIngrid

Som det molar o sticker o drar i nedre delen av magen nu!!!
    Sambon sa imorse att han tror säkert att vi lyckats. För "du är så lätt grinig nuförtiden" :) hehe tack då!

• Sivans
    LovisaTilda skrev 2017-06-20 21:48:08 följande:

Oj! Det var tidigt! Minns du om du hade några symptom då? Visst hoppas man på att det ska visa ett + men jag är trots allt inställd på att det inte blivit något denna månad. Tycker att något borde vara annorlunda. Om så bara en finne på ett udda ställe eller så ;)

Håller tummarna för dig imorn! Du får skriva hur det gick sen :)

Nej men jag tror inte att jag hade några symtom.

Tog ett test idag men det var ett cb, visade svagt svagt svagt svagt så tror dessvärre att det är spöktest. Tar nog ett nytt test på fredag.

När skulle du ta ett test?
  • Chrwife

Alltså, nu har jag fått en rosa flytning på morgonen. Tänker att det kan vara en nidblödning, men är på ÄL+10/11 och BIM -5. Kan ägget fästa så långt efter ÄL? Eller är det mensen som spelar mig ett spratt. Förvirrad - peppa mig!

• Cheerful
    HannaPanna92 skrev 2017-06-20 21:16:17 följande:

Midsommar på fredag vilket oftast innebär alkohol, har inte bim förrän 28-29/6 så jag lär ju inte kunna få svar på gravtest på fredag. Vad hade ni gjort, hållt er nyktra eller druckit alkohol med måtta? Med måtta menar jag några glas vin/cider.

Kör med måtta, man kan väl inte sätta livet på paus för att man kanske blir gravid denna månaden (och göra det ett år). Jag dricker kaffe, vin osv till det jag får ett plus.

NC säger bim imorgon, men temperaturen har inte fallit ännu, så antingen är det några dagar kvar (p-tracker säger 25/6) eller så kanske detta är lyckans gång?! ????
  • LovisaTilda
    Sivans skrev 2017-06-21 07:46:54 följande:

Nej men jag tror inte att jag hade några symtom.

Tog ett test idag men det var ett cb, visade svagt svagt svagt svagt så tror dessvärre att det är spöktest. Tar nog ett nytt test på fredag.

När skulle du ta ett test?

Åååå, spännande!! Hoppas, hoppas det är ett plus! Då får vi höras på fredag :) då har jag också testat mig :P
  • XAHHA92
    Cheerful skrev 2017-06-21 10:25:56 följande:
    Kör med måtta, man kan väl inte sätta livet på paus för att man kanske blir gravid denna månaden (och göra det ett år). Jag dricker kaffe, vin osv till det jag får ett plus.

NC säger bim imorgon, men temperaturen har inte fallit ännu, så antingen är det några dagar kvar (p-tracker säger 25/6) eller så kanske detta är lyckans gång?! ????
    Har satt livet på paus de senaste 13 månaderna, och eftersom vi inte ens fått det minsta tecknet på att kunna bli gravida så tror jag inte på den här månaden heller. Kommer nog dricka med måtta och leva som vanligt :)

Håller tummarna för dig!! :)
  • XAHHA92
    Vickan3punkt0 skrev 2017-06-21 14:06:16 följande:

Väldigt roligt att läsa andras erfarenheter! Själv behöver jag pepp i min viktnedgång, ska gå ner sammanlagt 32 kg och ta mig från fetma till drömkroppen!

Följ min kamp på instagram.com/vickan3.0/

Wow vilket mål! :) Tänker följa dig för jag skulle behöva få lite inspiration.

Försöker du också få barn?
  • KarinIngrid

Det spänner o drar i nedre delen av magen som attan, brösten ömmar och ibland kommer lite vätska ur dem! inte så att det rinner men nån droppe som letar sig fram.
    Jag bara väntar på att kunna testa! är för tidigt än så lika bra att vänta.
    Spännande att läsa och följa andra i tråden.

Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni