• LovisaTilda

För oss med BIM 25-30 juni

Då kom fröken röd, 2 dagar förtidigt.

Dock väntat då vi inte försökt aktivt denna månaden. Men nu känner vi oss mer redo än någonsin!

Det här blir vårt andra aktiva försök sen jag tog ut spiralen i mars.

Någon mer som vill följas åt på resan mot ett plus?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-05-30 12:08
    Skriv gärna förväntad äl och bim så att vi kan följa varandra. Kanske kan vi göra en lista om vi blir många :)

• Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni
  • Chrwife

Stort grattis till er som plussat, både starkt och svagt -med hopp om att svaga streck kommer bli starka!! :D

Jag fick ju svagt streck tidigare i veckan och sedan en förmodad nidblödning i ons/tors. Nu är det bara vanliga flytningar igen och mensen lyser med sin frånvaro (BIM imorn). Hur konstigt det än låter har jag bara känt gravid-molvärken sedan ett par dagar efter ÄL. Har tänkt testa digitalt imorgon för att, förhoppningsvis, få det lite mer på pränt...om det nu är som jag tror. Eller ska jag våga testa redan nu ikväll?! Whaa, beslutsångest!

• asterisco
    Cheerful skrev 2017-06-25 18:36:09 följande:

Jag håller verkligen tummarna för dig!! ????

Själv kom min mens helt seriöst på gravtestet i morse, temperaturen var fortfarande hög. Så hade inte kunnat bli mer överraskad :( får hoppas på försök 9 :(

:( bättre lycka nästa gång! Kram!!

Min temp är också hög, ska den gå ned inför/vid mensen eller hur funkar det? Vet du?
  • jhk88

Ingen som vill analysera med mig? :/

• Chrwife
    jhk88 skrev 2017-06-25 20:42:44 följande:

På den redigerade tycker jag mig se ett streck. Hoppas hoppas! När är BIM?
  • jhk88
    Chrwife skrev 2017-06-25 20:53:29 följande:

På den redigerade tycker jag mig se ett streck. Hoppas hoppas! När är BIM?

BIM är på fredag typ :)
  • Chrwife
    jhk88 skrev 2017-06-25 22:20:16 följande:

BIM är på fredag typ :)

Spännande! Då är det ju tidigt, hoppas på ett starkare streck om några dagar :D

Jag har BIM imorgon och tänkt ta ett digitalt. Man är ju som på nålar, haha.
  • jhk88
    Chrwife skrev 2017-06-25 22:40:35 följande:

Spännande! Då är det ju tidigt, hoppas på ett starkare streck om några dagar :D

Jag har BIM imorgon och tänkt ta ett digitalt. Man är ju som på nålar, haha.

Ja, det är riktigt tidigt! Jag tänkte testa redan imorgon igen, tog ju det där testet igår och imorgon har det gått två dygn och det ska ju fördubblas varannan till var tredje dag ;)

Men vad spännande! Håller tummarna för dig! <3
  • Chrwife
    jhk88 skrev 2017-06-25 22:44:44 följande:

Ja, det är riktigt tidigt! Jag tänkte testa redan imorgon igen, tog ju det där testet igår och imorgon har det gått två dygn och det ska ju fördubblas varannan till var tredje dag ;)

Men vad spännande! Håller tummarna för dig! <3

Åh, då får vi hålla tummarna tillsammans så kanske vi hörs imorn ;)

Lycka till!
  • jhk88
    Chrwife skrev 2017-06-25 23:10:00 följande:

Åh, då får vi hålla tummarna tillsammans så kanske vi hörs imorn ;)

Lycka till!

Ja, det får vi göra! Det kanske vi gör :)

Lycka till du med!
  • My102
    jhk88 skrev 2017-06-25 20:42:44 följande:

Ser tyvärr inget streck :(
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni