Sommarhopp skrev 2017-06-18 07:31:08 följande:
Åh vad det är svårt att hålla sig från att testa!! Jag är på äl +6 idag och jag VET att det inte skulle synas något på ett test om jag gjorde det nu. Jag vet också att det är alldeles för tidigt för att känna eventuella symptom. Ändå går jag runt o inbillar mig saker. Tycker att jag nog har ont i brösten, vilket jag aldrig någonsin i mitt liv haft tidigare. Men det har jag haft i 3dagar nu så det kan omöjligen vara gravsymptom. Om inte annat så beror det på att jag går runt o klämmer på dom hela tiden för att se om de gör ont... Hej skengraviditet! O ändå får jag kämpa för att inte gå upp ur sängen nu o springa direkt till badrummet o testa. Hur gör ni andra för att stå ut mellan äl och bim?
Haha jag tog ett test i fredags, kunde ju omöjligtvis visa något men jag hade ett test hemma och var bara tvungen att stilla mitt testbegär haha.. nu har jag inget mer test hemma och då blir det lättare. Med det sagt lär jag säkert köpa fler imorgon haha..
jag går också och känner mkt på brösten då det var mitt tydligaste symtom sist jag blev gravid, de ömmade hela tiden men jag kan tyvärr inte påstå att jag känner det nu.