• Chrwife

För oss med BIM 25-30 juni

Hej!

Hoppar gärna med här, kul att följas åt! Vi är på första försöket för ett syskon till vår dotter som snart är två år. Skriver in mig i listan.

Lycka till allihop!

Ägglossning:

2/6 (något tveksam på datum) hannap90

8/6 Milou3

8/6 Anonym28

10/6 ca Linluva3

10/6 Cheerful

10/6 malcolm idah

10/6 chrwife

11/6 LovisaTilda

11/6 Mamma Camilla

13/6 soffe

13/6 Pennie22

14/6 HannaPanna92

14/6 Sommarhopp

14/6 Wallstenskan

15/6 jhk88

BIM

19/6 hannap90

22/6 Anonym28

23/6 Milou

23-25/6 Cheerful

24/6 malcolm idah

25/6 Sommarhopp

25/6 ca Linluva3

26/6 LovisaTilda

26/6 Mamma Camilla

26/6 chrwife

27/6 soffe

27/6 Wallstenskan

28/6 Pennie22

29/6 HannaPanna92

30/6 jhk88

• Chrwife
    ostarihavet skrev 2017-06-12 18:29:09 följande:

Visst är detta Spök tjejer?

Behöver nya fräscha ögon, stirrar mig blind hahaha

Alltså man ser ju någonting, men är ju svårt att veta om det är positivt. Hoppas hoppas!!
  • Chrwife

Alltså, nu har jag fått en rosa flytning på morgonen. Tänker att det kan vara en nidblödning, men är på ÄL+10/11 och BIM -5. Kan ägget fästa så långt efter ÄL? Eller är det mensen som spelar mig ett spratt. Förvirrad - peppa mig!

• Chrwife

Fick ett svagt plus imorse (Yaay!) men har ju haft lite rosa/brunröda flytningar sedan igår morse, de senaste idag på fm. Är på BIM-4. Så det är lite blandade känslor här, jätteglad för plus men vågar ändå inte ta ut det i förskott om inte blödningen slutar. Får hålla tummarna för en sen nidblödning. Min mens har aldrig smugit igång så tidigt innan...

• Chrwife

Stort grattis till er som plussat, både starkt och svagt -med hopp om att svaga streck kommer bli starka!! :D

Jag fick ju svagt streck tidigare i veckan och sedan en förmodad nidblödning i ons/tors. Nu är det bara vanliga flytningar igen och mensen lyser med sin frånvaro (BIM imorn). Hur konstigt det än låter har jag bara känt gravid-molvärken sedan ett par dagar efter ÄL. Har tänkt testa digitalt imorgon för att, förhoppningsvis, få det lite mer på pränt...om det nu är som jag tror. Eller ska jag våga testa redan nu ikväll?! Whaa, beslutsångest!

• Chrwife
    jhk88 skrev 2017-06-25 20:42:44 följande:

Ingen som vill analysera med mig? :/

På den redigerade tycker jag mig se ett streck. Hoppas hoppas! När är BIM?
  • Chrwife
    jhk88 skrev 2017-06-25 22:20:16 följande:

BIM är på fredag typ :)

Spännande! Då är det ju tidigt, hoppas på ett starkare streck om några dagar :D

Jag har BIM imorgon och tänkt ta ett digitalt. Man är ju som på nålar, haha.
  • Chrwife
    jhk88 skrev 2017-06-25 22:44:44 följande:

Ja, det är riktigt tidigt! Jag tänkte testa redan imorgon igen, tog ju det där testet igår och imorgon har det gått två dygn och det ska ju fördubblas varannan till var tredje dag ;)

Men vad spännande! Håller tummarna för dig! <3

Åh, då får vi hålla tummarna tillsammans så kanske vi hörs imorn ;)

Lycka till!
Svar på tråden För oss med BIM 25-30 juni