Anonym (Vän till familjen) skrev 2017-05-23 10:49:21 följande:
Fast nu startade jag ju inte tråd om ankis son.. Starta en sån du kanske? Håll dig till trådstarten eller är det för obegripligt :'-DAnonym (Vän till familjen) skrev 2017-05-23 10:20:00 följande:
Ankis föräldrar har inget med det att göra?!? Klart dom har, det handlar ju om deras egna barnbarn som får bo i vardagsrum, vad är det för fel på folk?!? Klart de har med det att göra. Ska de INTE bry sig om ankis barn alltså bara så oves barn ska få leva nyanserade? Låter helt förvrängt. Ingen ska bry sig om anki och sonen för stackars barnen klarar inte av att dela sin pappa eller dela hem. Buhu thats life! Betalar barnen nånting av huset? Nää! Just det! De är inte vuxna nog. Precis som sonen fick sova i sovalkov får flickorna finna sig. Finns inget nyannonserat med det här! Ni är bestämda med att dessa barn är det synd om, thats it.
Inte ett enda inlägg om ankis son.. Inte ett enda. Så konstigt om jag inte lyssnar! Dessutom handlat hela tråden om att jag stör mig på deras beteende, inte att jag söker andra vinklar!!
Det var ju du själv som klagade att ingen tagit upp att det även är synd om Ankis son!
Har du
fullständigt tappat greppet nu? Kommer inte ihåg vad du själv skriver?
Anonym (Vän till familjen) skrev 2017-05-23 10:47:52 följande:
Dom flyttade ihop till samma lägenhet, lika nytt för bägge barn
Barnen har haft pappan varje helg på olika aktiviteter de kommit, anki har umgåtts med mig
Långnäsa på dig!
Uppenbarligen har de inte tillräckligt med plats för alla barnen om någon av dem måste bo i en alkov i vardagsrummet för att alla ska få plats. Är det så konstigt då att flickorna hellre vill bo hos sin mamma?
Långnäsa? Det verkar inte gå så bra för dig med argumenten nu.