molly50 skrev 2017-05-10 14:37:51 följande:
Det tycker jag du gör rätt i.
Sen kan han börja fundera på var du är om han hör av sig utan att få tag på dig.
Men skuldbelägg inte dig själv för det här.
Jag förstår att du blir frustrerad över hans beteende och när han dessutom vägrar att ta till sig det du försöker säga.
Men det är inte ditt fel att han vägrar inse faktum.
Anonym (Arg) skrev 2017-05-10 14:28:53 följande:Nej men hon kanske inte bryr sig. Min sambos ex brydde sig inte om att han var ute och festa fast de har barn, däremot så kände hon att han inte bekräftade henne. Jag blir bekräftad men tål inte hans partande.
Hon är nog,i så fall mer bestämd än vad jag var.
Var i alla fall det förut.
Hon är en fd väninna till mig och den han var otrogen med och en av de han brukade försöka låna pengar av när vi var tillsammans.
Men hon sa oftast nej då och blev nästan förbannad på honom. Med all rätt.
Jag känner inte als igen honom när jag ser honom idag.
Han är inte alls den glada sociala person han var då när vi var ihop.
Han säger knappt hej när vi ses.
Så kanske håller hon hårt på honom.
Carpe Diem
Får väl göra det, frågan är om det ens funkar på honom? Försöker jag gå under jorden och göra mig onåbar så rycker han väl på axlarna och antar att min mobil är trasig eller nåt? Han är trög!
Guuud så hemskt! Kan inte föreställa mig nåt värre än att bli bedragen av både sin partner och sin vän. Har du kommit över det idag eller har det påverkat din tillit? Du får väl se det som så att det är hennes rädsla och dåliga karma som hänger som ett regnigt moln över deras relation idag. Otrohet är ingen bra start på nån ny relation, skulle aldrig vara med en upptagen man för att sen leva ihop med honom. Båda förtjänar varann!
Skulle min vara otrogen med nån så är det på fyllan och villan med en väldigt glad och klämkäck brud, kärringen hemma är bara sur och ställer en massa krav.
Ber om ursäkt för allt gnäll i den här tråden, men effekten blir mindre här än om jag går runt och tjafsar här hemma. Han är förresten knäpptyst, slö och uttråkad som vanligt, längtar väl efter första biran på fredag...