• Minbaby

Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!

Plussade häromdagen och om allt går som det ska så är det bf i slutet på novemberHjärta.
    Vill gärna följas åt med andra som är beräknade i november, gärna 35+ som mig själv. Har ett barn sedan tidigare så nu ska det bli nummer 2 GladHjärta

• Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!
  • tomten12

Var på VUL igår, och hjärtat slog. Hinnsäcken, gulesäcken och fostret var i paritet med varandra, om än lite för litet så jag flyttades bak ca 10 dgr. Har nytt UL om 2 veckor så jag hoppas lillen gjort ett tillväxthopp så man kan räkna sig till November än

• Nr 3 på G

Jag kan inte riktigt ta in och tro på att jag är gravid eller hoppas på att allt är ok, har inte fått tummen ur och ringt BM fast jag vet att jag borde för tidsbestämmande VUL inför KUB och FVP :/

• RååSa BuBBlan

Besök hos BM i måndags!

Vilket velande vi hade om vilken vecka jag egentligen är i! Hon snurrade och räknade och satte samman symptom och gissade sig fram till BF 21/11 tillslut

Skulle ta upp vår bäbis med läkarna idag och se vad dom tyckte ang uträkning, vi vill göra kub och är ju olyckligt om vi missar det pga nån felräkning :/

Surar på mig själv att jag inte haft bättre koll detta året, brukar skriva upp mensen mm men inte en anteckning sedan i december!

Annars har jag legat däckad sedan i måndags i ett fruktansvärt illamående, måtte det gå över väldans snart! Hua!

Ingen här som bor runt Västmanland? :)

Hoppas ni andra mår bra <3

Livet är underbart!
  • RååSa BuBBlan
    Nr 3 på G skrev 2017-04-08 22:03:59 följande:

Har ni berätta för någon eller när tänker ni göra det?

Inte berättat än, väntar gärna till efter kub testet :)
    Livet är underbart!
  • Marie79
    Marie79 skrev 2017-04-09 20:44:07 följande:

Hej! Plussade i måndags och har bf 30/11, jag är 37 och bor i södra sthlm ???? blir andra barnet???? mådde kass hela förra grav och det har inte börjat bra, går redan på lergigan comp och hoppas på ondansetron igen när jag träffar bm imorrn...

Hemkommen från sjukhus efter 3 dygn med dropp, om det var kass förra gången så har det inte börjat bra... men nu är jag uppvätskad inför Påsken och hoppas jag slipper åka in mer på ett tag Glad
  • Marie79
    RååSa BuBBlan skrev 2017-04-12 17:24:22 följande:
    Inte berättat än, väntar gärna till efter kub testet :)
    Var illa tvungen att berätta på jobbet i måndags då vi är så få som arbetar och jag nu är sjukskriven till slutet av April, föräldrarna får det i Påskpresent, medan vänner får vänta lite till Glad
  • Nr 3 på G

Gått in i v 10 idag :)
    Kanske kanske det kan gå vägen denna gången, de andra gångerna har mina MF kommit senast i v 9, är allt lugnt på tisdag när påsken är över får jag nog ta mig i kragen och ringa BM

• RååSa BuBBlan
    Marie79 skrev 2017-04-13 16:44:23 följande:

Hemkommen från sjukhus efter 3 dygn med dropp, om det var kass förra gången så har det inte börjat bra... men nu är jag uppvätskad inför Påsken och hoppas jag slipper åka in mer på ett tag 

Men hua! Då mår du inge vidare då mao? :/

Mår åxå rent ut sagt skit!! men inte sjukhusdålig! Känner mig mer sjuk än gravid faktiskt *blä*

Håller tummarna att du får må lite bättre framöver <3
    Livet är underbart!
  • RååSa BuBBlan
    Marie79 skrev 2017-04-13 16:46:27 följande:

Var illa tvungen att berätta på jobbet i måndags då vi är så få som arbetar och jag nu är sjukskriven till slutet av April, föräldrarna får det i Påskpresent, medan vänner får vänta lite till 

Blir nog åxå tvungen å berätta på jobbet snart då man inte är sig själv riktigt, varit hemma denna vecka och bara legat i sängen.. Längtar till man får må lite bättre igen :)
    Livet är underbart!
  • RååSa BuBBlan
    Nr 3 på G skrev 2017-04-14 09:52:07 följande:

Gått in i v 10 idag :)

Kanske kanske det kan gå vägen denna gången, de andra gångerna har mina MF kommit senast i v 9, är allt lugnt på tisdag när påsken är över får jag nog ta mig i kragen och ringa BM

Hoppas hoppas det går vägen nu då :) Håller tummar å tår!!

Va kul å gå till MVC, fick lite mer verklighetskänsla i att man faktiskt ÄR gravid :)
    Livet är underbart!
Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!