• Minbaby

Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!

Plussade häromdagen och om allt går som det ska så är det bf i slutet på novemberHjärta.
    Vill gärna följas åt med andra som är beräknade i november, gärna 35+ som mig själv. Har ett barn sedan tidigare så nu ska det bli nummer 2 GladHjärta

• Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!
  • Mera76
    Frökenolson skrev 2017-04-05 19:52:28 följande:

6 barns familj, wow!

Äsch en mer eller mindre ;)

Ny bil nytt hus? :)

Vi skaffade ny bil när 5an kom, så vi har iaf en 7sitsig.... min äldsta är 19 år och bor inte hemma längre, så det klarar sig ändå ;) De 3 första barnen är med en annan man. Det är 10år mellan 3an o 4an..Men nytt hus vore en dröm. Har för lite rum redan nu!!! Jag tänker i mitt huvud att saker och ting löser sig med tiden. Man löser det man måste!! Men sambon tycker detta är väldigt jobbigt, och vi hade ju sagt att vi inte skulle ha fler barn. Men det var innan jag blev gravid... nu har jag ju massa känslor som vill behålla ett liv som ville starta i mig...
  • Frökenolson
    Mera76 skrev 2017-04-06 02:42:35 följande:
    Vi skaffade ny bil när 5an kom, så vi har iaf en 7sitsig.... min äldsta är 19 år och bor inte hemma längre, så det klarar sig ändå ;) De 3 första barnen är med en annan man. Det är 10år mellan 3an o 4an..Men nytt hus vore en dröm. Har för lite rum redan nu!!! Jag tänker i mitt huvud att saker och ting löser sig med tiden. Man löser det man måste!! Men sambon tycker detta är väldigt jobbigt, och vi hade ju sagt att vi inte skulle ha fler barn. Men det var innan jag blev gravid... nu har jag ju massa känslor som vill behålla ett liv som ville starta i mig...
    Måste vara väldigt jobbigt, Jag tror inte man ångrar ett barn. Däremot kan man ångra en abort även när det känns som enda utvägen och man vet att det är rätt val.

Jag tänker att jag är inte 17 år och råkade bli gravid utan 35 och redan mamma till en fantastisk femåring. Jag fixar detta också även om det vore bättre om jag känt pappan längre och vi bodde ihop..
  • Mera76
    Frökenolson skrev 2017-04-06 06:14:22 följande:

Måste vara väldigt jobbigt, Jag tror inte man ångrar ett barn. Däremot kan man ångra en abort även när det känns som enda utvägen och man vet att det är rätt val.

Jag tänker att jag är inte 17 år och råkade bli gravid utan 35 och redan mamma till en fantastisk femåring. Jag fixar detta också även om det vore bättre om jag känt pappan längre och vi bodde ihop..

Precis, jag har ju passerat 40, och det känns otroligt att jag plötsligt blev gravid när vi knappt får till det en gång i månaden ???? Jag tycker att man löser det man måste. Huvudet säger att det är jobbigt med många småbarn samtidigt, men hjärtat vill behålla. Tror jag kommer ångra om jag tar bort det. Riskerar sur sambo, men annars blir ju jag ledsen o lite arg på honom...
  • RååSa BuBBlan

Hur mår ni andra?

Jag mår uruselt!! Såna hemska humörsvängningar och tröttheten ska vi inte tala om!!

Inskrivning på MVC på måndag då jag inte vet vilken vecka jag är i, kan vara v 5 eller vecka 9, bm gissade mer på v 9 då jag testade positivt den 23/3 utan tvekan!

Det ska planeras in kub test och bra å veta vilken vecka man är i då liksom..

Hoppas dom skickar mig på ett vul omgående :)

Livet är underbart!
  • Guldvagen8

Hej!
    Jag mår oxå uselt... mår illa och är så trött. Vill bara sova... har inte ork till ngt..
    Hur skall det här sluta..
    Igår natt vaknade jag av magont typ växtvärk som höll i sig till och från hela dagen. Tänkte först att nu är det kört, nu blir det ingen bebis men idag har jag inte alls ont.
    Ngn annan som kännt så?

• tomten12
    Guldvagen8 skrev 2017-04-06 12:23:04 följande:

Hej!
    Jag mår oxå uselt... mår illa och är så trött. Vill bara sova... har inte ork till ngt..
    Igår natt vaknade jag av magont typ växtvärk som höll i sig till och från hela dagen. Tänkte först att nu är det kört, nu blir det ingen bebis men idag har jag inte alls ont.
    Ngn annan som kännt så?

Min växtvärk ter sig mer som ett obehag kan jag tycka. Det gör inte så ont, utan känns mer som... att saker och ting flyttar runt typ.. Inte ont men inte obehagligt heller.
  • tomten12

Hej!
    Ngn annan som kännt så?

Min växtvärk ter sig mer som ett obehag kan jag tycka. Det gör inte så ont, utan känns mer som... att saker och ting flyttar runt typ.. Inte ont men inte obehagligt heller.
  • tomten12
    tomten12 skrev 2017-04-06 13:05:42 följande:
    * Inte behagligt heller* ska det självklart stå
  • Frökenolson
    Mera76 skrev 2017-04-06 09:20:18 följande:
    Precis, jag har ju passerat 40, och det känns otroligt att jag plötsligt blev gravid när vi knappt får till det en gång i månaden ???? Jag tycker att man löser det man måste. Huvudet säger att det är jobbigt med många småbarn samtidigt, men hjärtat vill behålla. Tror jag kommer ångra om jag tar bort det. Riskerar sur sambo, men annars blir ju jag ledsen o lite arg på honom...
    Det är klart man löser det, ville han absolut inte ha fler barn tycker jag att man som man steriliserar sig...
    Tror du inte han vänjer sig och lugnar ner sig?
  • RååSa BuBBlan

Hej!

Ngn annan som kännt så?

Har åxå hemsk värk emellanåt! Mest mot em efter en arbetsdag i högt tempo!

Är mördande trött :/
    Livet är underbart!
Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!