• Minbaby

Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!

Plussade häromdagen och om allt går som det ska så är det bf i slutet på novemberHjärta.
    Vill gärna följas åt med andra som är beräknade i november, gärna 35+ som mig själv. Har ett barn sedan tidigare så nu ska det bli nummer 2 GladHjärta

• Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!
  • yessicha

Är 38 och har bf 23/11. Bebis nummer 5.. De andra är 16 år, 15 år, 11 år och minstingen 7 månader...

• Nikitala

Nu har jag skapat en grupp på fb som heter Gravid Efter 35. Gruppen är hemlig, så ni kan inte söka efter den. Om ni vill vara med i gruppen skicka en vänförfrågan till mig på fb, så lägger jag till er i gruppen. Christelle Södergren, Västerhaninge. Ni som har skrivit era namn till mig i med meddelande här har jag skickat vänförfrågan till på fb.

• Pärlan82

Hej! Plussade idag och enligt appen är bf 20/11. Har en dotter född nov -14 (v.33+5). Jag blir 35 i sep.

• Tiinuli

Hej hej!

Någon mer som knappt har några grav symptom :/? Jag känner i typ ingenting och det stressar mig något fruktansvärd... är i vecka 7 och läser överallt om illamåendet och trötthet samt att man ska ha fått större bröst. Sååå jobbigt för har inget av dessa och då klart man tänker om allt är bra och om det ens finns något där i i magen.

• tomten12
    Tiinuli skrev 2017-03-22 08:20:03 följande:

Hej hej!

Någon mer som knappt har några grav symptom :/? Jag känner i typ ingenting och det stressar mig något fruktansvärd... är i vecka 7 och läser överallt om illamåendet och trötthet samt att man ska ha fått större bröst. Sååå jobbigt för har inget av dessa och då klart man tänker om allt är bra och om det ens finns något där i i magen.

Jag har några, men inte de klassiska illamåendet. Jag har molvärk, trötthet och flytningar. Annars är det tomt. Men samtidigt så har jag heller aldrig haft några direkt krämpor under mina tidigare graviditeter.

Mina bröst brukar inte börja ömma förrän i v 9-10 någongång, och i v 8 kommer en monstruös trötthet om det går som de gjort de tidigare 3 gravideteterna..
  • Efter regn kommer sol

Hej på er :)

Vilken vecka har ni tänkt att berätta för släkt och vänner att ni väntar barn?
    Jag funderar på v 13 då risken för missfall minskat. Jag fyller41 i år och har redan 3 barn och jag vet att min släkt inte kommer att jubla när jag berättar.
    Hur tänker och känner ni?

• tomten12
    Efter regn kommer sol skrev 2017-03-30 08:46:17 följande:

Jag funderar på v 13 då risken för missfall minskat. Jag fyller41 i år och har redan 3 barn och jag vet att min släkt inte kommer att jubla när jag berättar.

Alltså.. Jag ska försöka dölja det så länge jag kan, men frågor ngn så tänker jag inte ljuga. Sista grav i höstat ( MA) så frågade barnen redan i v 8.. så tydligt syns det ( nätt och kort)..Är mest rädd för att det inte ska gå vägen den här gången heller, men samtidigt så kan jag ju inte klä mig i tält. Har mina stora vida blusar med mycket mönster och sjalar som hänger över, men jag misstänker att det snart är offentligt ändå Men siktar in mig på v 10..
  • Melmum

Plussade för någon vecka sedan. Har BF 10/11. Har sedan tidigare en son på 13 år och en på 14 månader. Är 43 år, men har ett balanserad kromosomavvikelse så oddsen är dessvärre att det kommer bli missfall. Men man kan ju alltid hålla tummarna. Följer gärna med i gruppen på FB så länge. Skoj med en grupp som är lite äldre ????

• Tiinuli
    Efter regn kommer sol skrev 2017-03-30 08:46:17 följande:

Jag har redan berättat för mina bästa väninnor och min äldsta son som är 13 år. Vill ju så gärna berätta :) mest orolig för hur kommer släkten ta detta.
Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!