• Minbaby

Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!

Plussade häromdagen och om allt går som det ska så är det bf i slutet på novemberHjärta.
    Vill gärna följas åt med andra som är beräknade i november, gärna 35+ som mig själv. Har ett barn sedan tidigare så nu ska det bli nummer 2 GladHjärta

• Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!
  • Ramos

Jag är 39 år och väntar mitt 3 barn i november just innan min 40 års dag ???? Känns som en evighet tills dess... kul att vi har bf samma månad

• tomten12

Man är ju bra lustig. Under mina tidigare 3 graviditeter så har mina symptom kommit exakt samtidigt

v8-10 mördande trött
    v 10 brösten börjar ömma och växa

Denna gång har jag inte varit sådär sjukligt trött än, utan mest varit väldigt kvällstrött ända sen plusset, vilket jag inte varit förut, och så har jag börjat få ont i brösten redan nu i v 8. Herregud, tror kroppen spelar mig ett spratt KOnstigt att man kan bli så förvånad över en så okontrollerbar sak som en graviditet.

• Nr 3 på G

Trötzzzz.....

Efter 10 dagar med magsjuka som gått runt bland 4 barn så känns det som en månad på vilohem hade varit på sin plats, minstingen (20 månader) är fortfarande inte ok och terroriserar mig hela nätterna så skulle kunna somna stående just nu

• Mera76
    Frökenolson skrev 2017-04-06 13:31:10 följande:

Det är klart man löser det, ville han absolut inte ha fler barn tycker jag att man som man steriliserar sig...

Tror du inte han vänjer sig och lugnar ner sig?

Igår tvingade jag honom till ett samtal som slutade med att jag satt på mc Donalds med en väninna o grät o pratade..... när jag kom hem och idag har vi inte nämnt nåt, och pratar om vardagliga saker. Nu tänker jag såhär. Så länge han inte själv tar upp om det är viktigt att vi tar bort det, låter uagctiden gå. För mig känns det självklart att behålla det även om det blir väldigt tätt mellan barnen.
  • MammaPippi

UL inför NIPT igår, bebis precis 8+3 som efter sista mens. Superdålig bild dock, då min livmoder ligger bakåt..men man såg tydligt hjärtat blippa.

Känns så konstigt att det är en liten därinne! Eg känns det ju tokigt att bet 8000 för NIPT i v 10, när risken för missfall är hög fram till v 12... men samtidigt skönt att veta innan bebis är för stor.. 
    Hur hade ni gjort? Hon som gjorde UL tycket att man skulle göra KUB även fast man fått ok på NIPT, man ser ju så mycket annat på KUB tyckte hon...

Ska ni ta reda på kön?

• MammaPippi
    MammaPippi skrev 2017-04-08 12:05:52 följande:

UL inför NIPT igår, bebis precis 8+3 som efter sista mens. Superdålig bild dock, då min livmoder ligger bakåt..men man såg tydligt hjärtat blippa.

Känns så konstigt att det är en liten därinne! Eg känns det ju tokigt att bet 8000 för NIPT i v 10, när risken för missfall är hög fram till v 12... men samtidigt skönt att veta innan bebis är för stor.. 
    Hur hade ni gjort? Hon som gjorde UL tycket att man skulle göra KUB även fast man fått ok på NIPT, man ser ju så mycket annat på KUB tyckte hon...

Ska ni ta reda på kön?

inte för att man ser kön på KUB, utan via NIPT eller RUL..
  • Tiinuli

Tanken va efter vecka 12 men har redan berättat dem närmaste kompisar och min äldsta son som är 13 :)

• Marie79

Hej! Plussade i måndags och har bf 30/11, jag är 37 och bor i södra sthlm ???? blir andra barnet???? mådde kass hela förra grav och det har inte börjat bra, går redan på lergigan comp och hoppas på ondansetron igen när jag träffar bm imorrn...

Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!