• Minbaby

Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!

Plussade häromdagen och om allt går som det ska så är det bf i slutet på novemberHjärta.
    Vill gärna följas åt med andra som är beräknade i november, gärna 35+ som mig själv. Har ett barn sedan tidigare så nu ska det bli nummer 2 GladHjärta

• Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!
  • MammaPippi

Hoppar också in här! 40 år, nr 3 med BF 13/11. Kul att följas åt! Ska ni göra FVP/NIPT /KUB? 

• RååSa BuBBlan

Hej!

Får man hänga med här? 41 år och plussat förra veckan på BIM -9, detta blir barn nr 6 om allt går vägen :) November bäbis blir det iaf men osäker på äl denna månad då jag plussade så tidigt..

• Tiinuli
    MammaPippi skrev 2017-03-30 11:15:56 följande:

Hoppar också in här! 40 år, nr 3 med BF 13/11. Kul att följas åt! Ska ni göra FVP/NIPT /KUB? 

Jag ska göra KUB april och nästa steg NIPT om det behövs.
  • MammaPippi
    Tiinuli skrev 2017-03-30 19:46:17 följande:
    Jag ska göra KUB april och nästa steg NIPT om det behövs.
    mm.. är lite inne på NIPT (betala själv), då kan man göra den redan i v10.. Men om man väntar till efter KUB så kan man ju ev få den betald. Vill dock gärna ha resultatet så tidigt som möjligt. Tycket missfallsbehandling i v 8 var nog jobbigt sist.. svårt
  • Frökenolson

God morgon,
    Jag hänger gärna med er här, lite i smyg till att börja med.
    BF 30/11, sonen kom nästan två veckor tidigt så vi får väl se:) . Stort bagage med Upprepade MF,MA men jag hoppas innerligt detta ska gå vägen. Har en bra känsla i alla fall så det är bara att hålla tummarna.
    Ska till gyn i veckan & hoppas kunna få se ett hjärta men främst att det sitter där det ska.
    Graviditeten var helt oplanerad och jag vågade inte tro att jag skulle få fler barn.
    jag har börjat käka trombyl (mot blodproppar in placentan) och folsyra först denna veckan eftersom det inte var planerat.
    Hänger gärna med på fb längre fram, vill känna att det går lite längre först.

Grattis till alla er som plussat!!

• Efter regn kommer sol
    Tiinuli skrev 2017-03-30 11:11:23 följande:
    Jag har redan berättat för mina bästa väninnor och min äldsta son som är 13 år. Vill ju så gärna berätta :) mest orolig för hur kommer släkten ta detta.
    Haha, ja det är släkten som är värst ;) De tycker och tänker så mycket, men det får de väl göra då. Men det är därför jag vill vänta så länge som möjligt så att de första veckorna med störst risk för MF är förbi.
    Och mina närmsta kompisar kommer nog att tycka att jag är knasig som börjar om, men de kommer ändå att vara ett stöd. Jag har redan berättat för en. Det är ju så svårt att hålla all glädje och spänning för oss själva :)
  • Josswe

Jag är 41 och har tre söner sen innan som är i tonåren. Gissar att jag är i v 7 :)

• Jilo

Hoppar gärna in här om jag får! Strax 44 och beräknad bf 4/12 men kommer troligtvis sättas igång tidigare/planerat kejsarsnitt pga de tidigare förlossningarna, så räknar med en novemberbebis :)

• Tiinuli
    Josswe skrev 2017-04-01 09:26:16 följande:

Jag är 41 och har tre söner sen innan som är i tonåren. Gissar att jag är i v 7 :)

Har också 3 söner :) kommer ni ta reda på könet denna gång? Jag har kollat med alla tre men nu tänker vänta tills leverans :)
  • Mera76

Hej! Jag fyllde 40 i november och fick mitt 5e barn i maj-16, men har nu helt oplanerat blivit gravid????. 4/12 verkar datumet vara. Jag hade helt bestämt att nu är det klart med barn, men känner att saker händer av en anledning och kan inte tänka att jag inte ska fullfölja....

Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!