• Minbaby

Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!

Plussade häromdagen och om allt går som det ska så är det bf i slutet på novemberHjärta.
    Vill gärna följas åt med andra som är beräknade i november, gärna 35+ som mig själv. Har ett barn sedan tidigare så nu ska det bli nummer 2 GladHjärta

• Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!
  • Mera76
    Nr 3 på G skrev 2017-04-25 22:16:09 följande:

Jaha då var det dax att säga Hejdå och lycka till åt er andra :(

Missfall på gång, blöder, ont i rygg och mage så väntar på att det ska ta fart ordentligt  

Åh!! Tråkigt.... Hoppas det går fort då så du inte får ha ont så länge! Själv har jag haft hemsk magknip ikv som kom plötsligt. Men inget blod. Vet inte vad detta står för än..
  • RååSa BuBBlan
    Nr 3 på G skrev 2017-04-25 22:16:09 följande:

Jaha då var det dax att säga Hejdå och lycka till åt er andra :(

Missfall på gång, blöder, ont i rygg och mage så väntar på att det ska ta fart ordentligt  

Beklagar :(
    Livet är underbart!
  • November Bebis1

Hej! Vill oxå hoppa med här! 43år och väntar mitt 1:a barn 21/11 om allt går bra.

Vill gärna vara med i FB gruppen, vill inte att det ska komma ut ännu.

• Mira1979

Hej!

Vad roligt med en tråd för oss "äldre"????

Jag är 38 år med BF 20 nov om allt går väl. Har en dotter på snart 12 år(annan pappa), som har minst sagt svårt att acceptera tanken på syskon....

• November Bebis1

Har oxå gjort glada gubbar o saker men blir bara frågetecken :) Visste inte jag, men alltid roar det någon ;)

• RååSa BuBBlan

I tisdags var vi på spec mvc och jag slapp medicin i förebyggande :) skönt det!

Blir vanliga kontroller på MVC framöver!

Fick göra UL och blev tillbaka flyttad 9 dagar, så BF 1/12 men då plussade jag på BIM -9 så vi får väl se hur det stämmer

Lilla bönan hade 2 armar och 2 ben, hjärtat tickade på och allt såg helt normalt ut!

Bokat kub nu 22/5, nån som gjort det? Nervöst!! :/

Fick veta att i min ålder får man inte gå över tiden, utan vid beräknat BF ska bäbis ut! Skönt att veta att man slipper gå två veckor över, gjort det med mina tidigare barn och det är verkligen INTE kul

Illamåendet kommer å går men värst är humöret!! Gud så ilsk jag blir för allt, tålamodet som bortblåst, känner mig skitjobbig rent ut sagt :(

Livet är underbart!
  • Mera76
    RååSa BuBBlan skrev 2017-03-30 17:24:54 följande:

Hej!

Får man hänga med här? 41 år och plussat förra veckan på BIM -9, detta blir barn nr 6 om allt går vägen :) November bäbis blir det iaf men osäker på äl denna månad då jag plussade så tidigt..

Hej! Blir med 41 i år o detta blir 6e barnet. Såg att de sagt man inte får få över tiden i "vår" ålder, gäller det allmänt eller för att du har lite sjukdomshistoria??
  • RååSa BuBBlan
    Mera76 skrev 2017-04-29 17:49:21 följande:

Hej! Blir med 41 i år o detta blir 6e barnet. Såg att de sagt man inte får få över tiden i "vår" ålder, gäller det allmänt eller för att du har lite sjukdomshistoria??

Nä hon sa att vid högre ålder ( jag nyss fyllda 42) så väntar dom inte dessa 2 veckor längre utan vid BF bör bäbis komma ut, skulle givetvis frågat varför men det slog mig inte förrän efter :/
    Livet är underbart!
  • EnLitenTrea

Hej,

hoppas jag kan hoppa in här trots Bf i december.

Känns som att vi som är 35+ har lite andra funderingar och tankar som kan kännas skönt att ventilera :)

Vi väntar vår 3a, och har en 7 & 6 åring.

Jag har så mycket mer tankar på om barnet är friskt och om allt kommer att gå bra denna graviditeten. Dom andra två funderade jag inte ens på detta.

Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!