• Minbaby

Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!

Plussade häromdagen och om allt går som det ska så är det bf i slutet på novemberHjärta.
    Vill gärna följas åt med andra som är beräknade i november, gärna 35+ som mig själv. Har ett barn sedan tidigare så nu ska det bli nummer 2 GladHjärta

• Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!
  • Minbaby

Va kul med flera Glad
    Själv är jag 36 år med en son som snart är 4, sambo sedan 7år tillbaka Hjärta.
    Sitter redan och kollar babysaker som ska köpas men försöker hålla mig ett tag till, men är så kul att kolla iaf.
    Är det någon utav er som använt bärsjal? Något märke ni kan rekommendera ?
    Använde baby björn bärsele till sonen men vill gärna köpa en sjal att använda första tiden.

• tomten12
    Minbaby skrev 2017-03-16 22:17:04 följande:

Va kul med flera Glad
    Själv är jag 36 år med en son som snart är 4, sambo sedan 7år tillbaka Hjärta.
    Sitter redan och kollar babysaker som ska köpas men försöker hålla mig ett tag till, men är så kul att kolla iaf.
    Är det någon utav er som använt bärsjal? Något märke ni kan rekommendera ?
    Använde baby björn bärsele till sonen men vill gärna köpa en sjal att använda första tiden.

Jag har aldrig använt sjal för det behövdes inte.. Alla barn är ju inte "sjalbarn".. Min minsting tyckte det var bästa att ligga i vagnen eller i babysitter.. men så hade hon ju storasyster som for omkring att titta på ocskå..
  • Afrodites

Plussade i torsdags och har bf 20 november.

Har ett barn innan. Jättenervös för MF..känns som att det liksom är sista chansen nu. ???? Är 40 år.

• TerraNova
    Afrodites skrev 2017-03-18 11:50:34 följande:

Plussade i torsdags och har bf 20 november.

Har ett barn innan. Jättenervös för MF..känns som att det liksom är sista chansen nu. ???? Är 40 år.

Känner samma som du. Hade missfall i maj förra året så jag är verkligen dörädd för ett nytt nu. Blir snart 44. Femte barnet för min del. Bf 24 nov.
  • Efter regn kommer sol

Hej :)

Jag plussade igår och har BF 23/11.

Jag är 40 år och bor i närheten av Göteborg. Vad kul det ska bli att följas åt :)

Ha en fin dag allihop!

• Minbaby
    tomten12 skrev 2017-03-17 08:23:26 följande:
    Jag har aldrig använt sjal för det behövdes inte.. Alla barn är ju inte "sjalbarn".. Min minsting tyckte det var bästa att ligga i vagnen eller i babysitter.. men så hade hon ju storasyster som for omkring att titta på ocskå..
    Nej man vet ju inte hur det blir, om barnet gillar att ligga i sjalen eller inte. Hade dock stor nytta av bärselen jag använde med första så hoppas på att det blir lika smidigt med nästa. Så skönt att bära runt i inne och ibland är det skönt att slippa vagnen ute :) 
  • Nikitala

Halloj allihop. Plusade i torsdags o bf är den 22 nov enligt appen. Är 39 år o första barnet för både mig o min sambo. Tog ut spiralen för lite mer än 1 mån sen, så här gick det undan.

Vore kul att skapa en grupp på fb för oss som är över 35 o följas åt o stötta varandra på den här underbara resan. Försökte skapa en grupp, men måste bjuda in minst 1 person.

Skriv till mig vad ni heter på fb, så lägger jag till er.

• littlepixiegrl

Hej!

36 år (37 i juni) och går allt som det ska, så kommer barn nr 3 i början av november. Bf 2/11 enligt sista mens, men jag tror mer på runt 7/11. Tog ut hormonspiralen 23/1, fick mens 27-30/1 och sen inget plus förrän 1/3. Trodde att äl var 10/2, men vet inte säkert. Oh well, det visar sig väl vid KUB om 4-5 veckor

@-`-,-- Isobel Róisín, mitt busfrö, f. 22 maj -09 --,-´-@
  • Suzisaki

Hej alla fina, känner också mig mer "hemma" här. Är 44 (fyller 45 i december). Började med barnaskapandet sent när jag träffade pappan till min första son som fyller 6 år 21 november. Och om allt går vägen nu så är det bf på denna graviditet också. Det känns verkligen som sista chansen att få ett syskon och jag har önskat sååå hett. Men missfalls oron är så närvarande nu. Jag skulle bli så besviken så därför försöker jag intala mig att det kan hända. För att fallet inte ska bli så stort. Min sambo är mycket yngre än mig och min mamma var 44 när hon fick sin yngsta så oddsen är på min sida. Förutom det här med åldern.

• TerraNova
    Nikitala skrev 2017-03-19 22:11:52 följande:

Halloj allihop. Plusade i torsdags o bf är den 22 nov enligt appen. Är 39 år o första barnet för både mig o min sambo. Tog ut spiralen för lite mer än 1 mån sen, så här gick det undan.

Vore kul att skapa en grupp på fb för oss som är över 35 o följas åt o stötta varandra på den här underbara resan. Försökte skapa en grupp, men måste bjuda in minst 1 person.

Skriv till mig vad ni heter på fb, så lägger jag till er.

Har skickat PM till dig :)
Svar på tråden Följas åt BF november 2017 och 35+ :) ?!