• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Anonym (hejaheja)
    Mirs115 skrev 2017-04-05 23:37:38 följande:

Hej alla!

Hoppar in här om det går bra. Idag startade jag och maken bebisverkstaden för bebis nummer 2. Har en dotter på 13 månader hemma (en sk "hoppsan").

Har väldigt oregelbunden mens och inte ägglossning särskilt ofta verkar det som. Har tempat i 3 månader och haft ÄL 1 gång (februari, dock ej bebisförsök den gången). När jag har cykler utan ägglossning blöder jag lite hipp som happ med spottings här och där och har "mens" men inte lika riklig som efter riktig ÄL. Har inte PCO eller något annat vad gyn kunnat se. Någon som känner igen sig eller hört något liknande?

Ingen aning om varken ÄL eller BIM pga detta men hoppas på både och denna månaden

Låter precis som om det vore jag som skrivit det där!! Min ägglossning har dock blivit mer regelbunden och kommit "varje" månad nu på senare dagar, men för cirka ett år sedan hade jag precis som du i cirka 3 månader i följd! :)
  • Emmie79

Vaknade tidigt i morse och testade. Negativt... Eventuellt ett pyttepyttesvagt streck, men det syntes inte ens på bild. Har lite menskänningar i magen nu också så nu kommer nog mensen idag. :(

• Hansson88
    Emmie79 skrev 2017-04-06 07:00:07 följande:

Här är bilden om någon vill analysera.

Jag ser ett streck. Grattis!
  • Emmie79
    Hansson88 skrev 2017-04-06 07:30:15 följande:
    Jag ser ett streck. Grattis!
    Tror du det?!? Men jag har som mensvärk nu så det känns som att mensen är på väg när som helst. Kan man ha det? Minns inte riktigt.
  • LifeOfBullshit

Jo, visst är där ett streck! :) Gratulerar!
  • Emmie79
    LifeOfBullshit skrev 2017-04-06 07:36:48 följande:
    Jo, visst är där ett streck! :) Gratulerar!
    Åh, tänk om det är det! Jag vågar inte riktigt tro. Titta på den här bilden utan kontrast, det syns ju inte!
  • orzia1

Där är ngt på denna bilden, men jag har själv fått svaga positiva som aldrig blivit starkare som sen slutat i mf typ ngn dag efter beräknad bim. Hade jag inte börjat testa så tidigt så hade jag tagit det som mens.

Håller tummarna för att de blir starkare för dig.
  • Maria25
    Emmie79 skrev 2017-04-06 07:48:49 följande:

Åh, tänk om det är det! Jag vågar inte riktigt tro. Titta på den här bilden utan kontrast, det syns ju inte!

Tycker mig se ett svagt streck även på denna bild! Fortsätt testa kommande dagarna :)
  • Sajo25

Äl+7 och just nu kryyyper dagarna förbi... någon mer som är på samma dag?

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017