• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    Anonym (hejaheja) skrev 2017-04-05 09:27:10 följande:

Till detta hör att jag har BIM på lördag eller söndag.

Jag tycker det är sjukt otydligt då det synes i ljus under denna vinkel efter testets 5 minuter. Samt att det nu syns när man tittar ovanifrån och har det vinklat på sidan.

Liksom inte sådär "oj vad tydligt". Får gärna vara negativt, och får gärna vara positivt, det viktigaste är att ni är ärliga med vad ni tror

Jag ser ngn skugga nära gränsen där max står. Är det den du menar, eller är det pappret från maxdelen som även är där?

Ta ett nytt test på fredag, då borde det bli starkare
  • Vilgot o Lillpyret
    Milou3 skrev 2017-04-05 09:34:40 följande:

Känner samma! Måste styra tankarna på annat.

Mellan äl och 6-7 dagar efter är det så pass tidigt att små minisymptom kan vara en graviditet. Men när man testat negativt på äl +10 och symptom har försvunnit helt blir man låg!! Har bim i dag och efter att knappt känt av molvärk senaste dagarna börjar jag känna svagt nu.

Mensen e på g. Fan!

Ska testa nåt HELT nytt denna cykel.

Inga äl-test, inge FL, inte tempa och inte testa gravtest innan nästa bim! Bara leva som vanligt och fokusera på allt annat i mitt liv och försöka ha sex varannan dag efter mensens slut!

Det låter sunt! Min man säger åt mig att jag måste försöka släppa det och inte känna efter hela tiden. Men det är svårt... För min del har symptomen också försvunnit, senast jag hade molvärk var i söndags. Därefter har det bara varit spottings och känsliga bröst. Tycker att det är så konstigt att ha sådan molvärk mellan äl och bim. Vad ska den vara bra för? Den molvärken kunde jag heller inte bara tänka bort för det kändes precis som när jag har mens (bortsett från att jag inte hade kramper samtidigt). Kroppen är bra lustig! Hoppas att mensen håller sig borta för din del! Att få minus på äl+10 är inte ovanligt (även om det skulle visa sig vara en graviditet).
  • Anonym (hejaheja)
    Vilgot o Lillpyret skrev 2017-04-05 09:34:52 följande:
    Jag ser ett streck! Men en fundering, sitter det på rätt plats? Om det gör det så är det ju positivt!
    Jag har ingen aning faktiskt. Skulle lika gärna kunna vara spök tänker jag. Det är ju inte vid plasten iaf, men en bit från kontrollstrecket. Så känns tokigt... Obestämd
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-04-05 09:34:40 följande:

Känner samma! Måste styra tankarna på annat.

Mellan äl och 6-7 dagar efter är det så pass tidigt att små minisymptom kan vara en graviditet. Men när man testat negativt på äl +10 och symptom har försvunnit helt blir man låg!! Har bim i dag och efter att knappt känt av molvärk senaste dagarna börjar jag känna svagt nu.

Mensen e på g. Fan!

Ska testa nåt HELT nytt denna cykel.

Inga äl-test, inge FL, inte tempa och inte testa gravtest innan nästa bim! Bara leva som vanligt och fokusera på allt annat i mitt liv och försöka ha sex varannan dag efter mensens slut!

Jag ska också försöka hålla mig iallafall från gravidtester alldeles för tidigt... lovat mig själv att inte testa före BIM -4. Jag har BIM den 18:e så vill gärna veta innan påsken om jag kan ta ett glas vin

Jag har börjat träna, löpning varje morgon för att få bort tankarna lite... besattheten tar lätt över och man glömmer bort att njuta av allt annat i livet. Hoppas din nya taktik kommer ge dig ett jätte fint plus!!
  • orzia1
    Anonym (hejaheja) skrev 2017-04-05 09:48:47 följande:

Jag har ingen aning faktiskt. Skulle lika gärna kunna vara spök tänker jag. Det är ju inte vid plasten iaf, men en bit från kontrollstrecket. Så känns tokigt...

Där är ju en skugga, men om den sitter rätt vet jag inte. Finns så många olika tester och vissa har nära mellan strecken och andra långt ifrån.
  • Milou3
    Charlizee skrev 2017-04-05 09:50:11 följande:

Jag ska också försöka hålla mig iallafall från gravidtester alldeles för tidigt... lovat mig själv att inte testa före BIM -4. Jag har BIM den 18:e så vill gärna veta innan påsken om jag kan ta ett glas vin

Jag har börjat träna, löpning varje morgon för att få bort tankarna lite... besattheten tar lätt över och man glömmer bort att njuta av allt annat i livet. Hoppas din nya taktik kommer ge dig ett jätte fint plus!!

Du kan ta ett glas vin eller 2 ändå! Ev grav tar inte skada av det så tidigt. Men förstår dig! :)

Ja träning är bra. Så fort förkylningen lagt sig ska jag ut och gå 45 min varje morgon. Slutat röka också så då borde jag fixa en löprunda när kondisen är bättre :)
  • Emmie79

Åh vad jag är nervös nu. Bim var för mig antingen i lördags (enligt mens-spottings), i måndags (enligt första dag med riklig mens) eller i morgon (enligt ett (iofs felaktigt) äl-test).

Var hos gyn i måndags och då tog jag ett gravtest där (ej med morgonurin) som var negativt.

MEN jag har fortfarande inte fått mens och mina vanliga menssymptom (migrän, pms, mensvärk) har hållit sig borta.

Jag vågar inte testa igen pga att jag inte klarar av att se ännu en vit ruta!

• Frekaj

Är nu på BIM + 2, hade molvärk i tjejmagen i går, känt av magkatarr i 3 dagar och nu börjar jag känna mig lite öm i bröstvårtorna. Testade negativt i måndags på BIM-dagen då jag va helt säker på att de inte blir något denna månaden. Nu börjar däremot hoppet att komma tillbaka. Känns inte ens som att mensen är på G.. Tänkte att jag avvaktar till helgen. Har mensen inte kommit då så gör jag ett nytt test

• Hedblomster
    Frekaj skrev 2017-04-05 10:19:52 följande:

Är nu på BIM + 2, hade molvärk i tjejmagen i går, känt av magkatarr i 3 dagar och nu börjar jag känna mig lite öm i bröstvårtorna. Testade negativt i måndags på BIM-dagen då jag va helt säker på att de inte blir något denna månaden. Nu börjar däremot hoppet att komma tillbaka. Känns inte ens som att mensen är på G.. Tänkte att jag avvaktar till helgen. Har mensen inte kommit då så gör jag ett nytt test

Åh vad spännande!! Håller tummarna :) 
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017