För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Till detta hör att jag har BIM på lördag eller söndag.
Jag tycker det är sjukt otydligt då det synes i ljus under denna vinkel efter testets 5 minuter. Samt att det nu syns när man tittar ovanifrån och har det vinklat på sidan.
Liksom inte sådär "oj vad tydligt". Får gärna vara negativt, och får gärna vara positivt, det viktigaste är att ni är ärliga med vad ni tror
Känner samma! Måste styra tankarna på annat.
Mellan äl och 6-7 dagar efter är det så pass tidigt att små minisymptom kan vara en graviditet. Men när man testat negativt på äl +10 och symptom har försvunnit helt blir man låg!! Har bim i dag och efter att knappt känt av molvärk senaste dagarna börjar jag känna svagt nu.
Mensen e på g. Fan!
Ska testa nåt HELT nytt denna cykel.
Inga äl-test, inge FL, inte tempa och inte testa gravtest innan nästa bim! Bara leva som vanligt och fokusera på allt annat i mitt liv och försöka ha sex varannan dag efter mensens slut!
Känner samma! Måste styra tankarna på annat.
Mellan äl och 6-7 dagar efter är det så pass tidigt att små minisymptom kan vara en graviditet. Men när man testat negativt på äl +10 och symptom har försvunnit helt blir man låg!! Har bim i dag och efter att knappt känt av molvärk senaste dagarna börjar jag känna svagt nu.
Mensen e på g. Fan!
Ska testa nåt HELT nytt denna cykel.
Inga äl-test, inge FL, inte tempa och inte testa gravtest innan nästa bim! Bara leva som vanligt och fokusera på allt annat i mitt liv och försöka ha sex varannan dag efter mensens slut!
Jag har ingen aning faktiskt. Skulle lika gärna kunna vara spök tänker jag. Det är ju inte vid plasten iaf, men en bit från kontrollstrecket. Så känns tokigt...
Jag ska också försöka hålla mig iallafall från gravidtester alldeles för tidigt... lovat mig själv att inte testa före BIM -4. Jag har BIM den 18:e så vill gärna veta innan påsken om jag kan ta ett glas vin
Jag har börjat träna, löpning varje morgon för att få bort tankarna lite... besattheten tar lätt över och man glömmer bort att njuta av allt annat i livet. Hoppas din nya taktik kommer ge dig ett jätte fint plus!!
Åh vad jag är nervös nu. Bim var för mig antingen i lördags (enligt mens-spottings), i måndags (enligt första dag med riklig mens) eller i morgon (enligt ett (iofs felaktigt) äl-test).
Var hos gyn i måndags och då tog jag ett gravtest där (ej med morgonurin) som var negativt.
MEN jag har fortfarande inte fått mens och mina vanliga menssymptom (migrän, pms, mensvärk) har hållit sig borta.
Jag vågar inte testa igen pga att jag inte klarar av att se ännu en vit ruta!
Är nu på BIM + 2, hade molvärk i tjejmagen i går, känt av magkatarr i 3 dagar och nu börjar jag känna mig lite öm i bröstvårtorna. Testade negativt i måndags på BIM-dagen då jag va helt säker på att de inte blir något denna månaden. Nu börjar däremot hoppet att komma tillbaka. Känns inte ens som att mensen är på G.. Tänkte att jag avvaktar till helgen. Har mensen inte kommit då så gör jag ett nytt test
Är nu på BIM + 2, hade molvärk i tjejmagen i går, känt av magkatarr i 3 dagar och nu börjar jag känna mig lite öm i bröstvårtorna. Testade negativt i måndags på BIM-dagen då jag va helt säker på att de inte blir något denna månaden. Nu börjar däremot hoppet att komma tillbaka. Känns inte ens som att mensen är på G.. Tänkte att jag avvaktar till helgen. Har mensen inte kommit då så gör jag ett nytt test
Bim 19/4