• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • orzia1
    Milou3 skrev 2017-04-04 22:47:19 följande:

Du har väldigt rätt! Och man gör nog alla en tjänst, inklusive sig själv om man försökte njuta lite mer av nuet och uppskatta det man faktiskt har i sitt liv.

Men så går man på toa och får syn på lite äl-sekret och ett litet leende kommer smygande ...

Absolut. Det värsta är om man upptäcker det på jobb och bara vill skrika ut, nu har jag ägglossning ha ha
  • LifeOfBullshit

Jag är nu på BIM -6 och är lika illamående och "halsbrännig" varje eftermiddag/kväll som jag varit de senaste dagarna (sedan BIM -9), Har nu fått molvärk, lite som svag, svag mensvärk men jag brukar aldrig få känningar såhär tidigt! Blir smått galen på detta! Har börjat få finnar i hela ansiktet också! BIM -5 Imorgon, ska man våga sig på att testa? Vet att jag borde vänta men det kliar i fingrarna! :O

• Milou3
    LifeOfBullshit skrev 2017-04-04 23:05:35 följande:

Jag är nu på BIM -6 och är lika illamående och "halsbrännig" varje eftermiddag/kväll som jag varit de senaste dagarna (sedan BIM -9), Har nu fått molvärk, lite som svag, svag mensvärk men jag brukar aldrig få känningar såhär tidigt! Blir smått galen på detta! Har börjat få finnar i hela ansiktet också! BIM -5 Imorgon, ska man våga sig på att testa? Vet att jag borde vänta men det kliar i fingrarna! :O

Hade det varit jag så hade jag hoppat av glädje! Låter ju som klockrena symptom :) testa vetja!
  • Anonym (hejaheja)

Följer denna tråden med spänning!! Är som besatt av era uppdateringar och hoppas hela tiden på mer, mer och mer symtom, plus och alla era roliga och undrande tankar!

Hoppas ni alla får ett Plus denna månad! Jag själv har BIM 8-9 april och känner att det egentligen är lite smått förbjudet för mig att skriva det då det inte riktigt hör till planerna för kommande åren... Men spännande är det ändå! Skäms

Kram till er alla och lycka till! Och glöm inte att uppdatera! Solig

• orzia1
    LifeOfBullshit skrev 2017-04-04 23:05:35 följande:

Jag är själv testgalen så jag hade testat för länge sen. Men bra om du kanske kan hålla dig till typ fredag
  • Anonym (Våga Leva Önska)

Hej!
    Får jag vara med här?
    Min mens är beräknad att komma på Annandag Påsk den 17/4.
    Hade sex 5dgr och 3dgr innan Ägglossning och hoppas så det gör ont att det skall ha tagit sig så vi kan få en Julaftonsbebis!

• LifeOfBullshit

Tog ett "testa tidigt"-test nu på morgonen (BIM -5). Det var supernegativt, kan nog inte bli mer negativt... får nog ställa in mig på att det inte blir något denna månad. Är säkert bara mensvärk jag har och en tidig mens att se fram emot! Dryyyyygt!

• Hansson88

Jag känner igen era tankar kring att det måste hända nu nu nu. Jag var precis likadan förra gången vi hade en mission att bli gravida. Jag satt i bim-trådar, Facebook, kollade mitt sekret, tempade, ägglossningstest på jobbet, kände på livmoderhalstappen, allt allt allt. Hela tiden! Minns att jag kom försent en gång till överlämningen för att jag gjorde en liten gynundersökning på mig själv. Hahahaha!! Eftersom jag är chef så blev jag aldrig ifrågasatt. Hehe.

Det tar upp alla tankar man har. Man blir besatt!

Denna gången lovade jag mig själv att inte bli besatt och att testa med äl-tester med måtta. Gjorde av med typ 5 tester igår och då ska jag inte ens ha ägglossning denna veckan. Puh.

Inte nog med att man blir besatt, det är dyrt med alla dessa tester. Förra gången spenerade jag säkert ett par tre tusen på detta.

Självklart har jag glömt när det är bäst att testa under dygnet men minns att morgonurinen ska man inte testa med, men det har jag redan gjort idag. Det går bra Nu! Haha

• Hedblomster
    Hansson88 skrev 2017-04-05 07:56:23 följande:

Minns att jag kom försent en gång till överlämningen för att jag gjorde en liten gynundersökning på mig själv. Hahahaha!! Eftersom jag är chef så blev jag aldrig ifrågasatt. Hehe.

Hahaha! :D

Såhär var det när min syster blev gravid: Hon och hennes man bestämde att dom ville ha barn. Hon googlade inget, hade noll koll på ägglossningen, visste inte ens hur ägglossning fungerar eller när man är fertil eller nånting. Trodde i princip att man kan bli gravid när som helst. Blev gravid efter 1,5-2 månader från att dom slutade skydda sig.... Lite avis på att det gick så enkelt och på att hon var så avslappnad i det ;)
  • Hansson88
    Hedblomster skrev 2017-04-05 08:59:37 följande:

Hahaha! :D

Såhär var det när min syster blev gravid: Hon och hennes man bestämde att dom ville ha barn. Hon googlade inget, hade noll koll på ägglossningen, visste inte ens hur ägglossning fungerar eller när man är fertil eller nånting. Trodde i princip att man kan bli gravid när som helst. Blev gravid efter 1,5-2 månader från att dom slutade skydda sig.... Lite avis på att det gick så enkelt och på att hon var så avslappnad i det ;)

Åh. Jag vill också vara avslappnad, men hur kan man vara det? Jag försöker ta det med ro (jag ljuger).. Nu ska jag göra ett äl-test
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017