För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Haha vad jag känner mig glad att det är fler som jag. Tänker precis som er!! Man planerar precis allt in i minsta detalj typ.. barnvagn,kollar bebiskläder, inredning till bebiseum. Ja allt.... ;) önskar oss alla ett stort lycka till och hoppas det är bår tur snart :D!
Hej alla! Förstår att det är mycket aktivitet här! Hinner knappt läsa alla men kul med alla + i tråden! Jag har fortfarande bara BIM -8 och känner inget alls. Besattheten har börjat så smått... har ganska stora bröst och kommer på mig själv med att jag liksom håller upp och släpper dem ibland bara för att se om dem ömmar... sakerna man gör alltså. Var också och tog tester på sköldkörtel idag, hoppas nästan (eller nästan, vem fan försöker jag lura: jag hoppas att) att det är något fel så att det finns något att skylla på och därmed få hjälp med.
Finns det andra saker "vettiga" man kan kolla/testa/äta innan man får fråga efter fertilitetsutredning?
åååhh, nu börjar jag bli lite nervös. Är på cd7 idag, ska ta min sista letrozol ikväll. Tog ett äl-test nu vid 14-tiden och då var det ett streck som är så starkt som det brukar vara ca 2 dagar innan positivt för mig. Ska på vul cd13 för att kolla på äggblåsor... Tänk om det är för sent liksom?! Brukar ha äl på dag 18-20 typ... Vill ju inte missa äl och får inte ha sex innan... och sen ska jag ju ta ovitrelle för att säkra en ägglossning... Blää, vet inte alls hur jag ska göra nu.
åååhh, nu börjar jag bli lite nervös. Är på cd7 idag, ska ta min sista letrozol ikväll. Tog ett äl-test nu vid 14-tiden och då var det ett streck som är så starkt som det brukar vara ca 2 dagar innan positivt för mig. Ska på vul cd13 för att kolla på äggblåsor... Tänk om det är för sent liksom?! Brukar ha äl på dag 18-20 typ... Vill ju inte missa äl och får inte ha sex innan... och sen ska jag ju ta ovitrelle för att säkra en ägglossning... Blää, vet inte alls hur jag ska göra nu.
Hej! Hoppar gärna in i tråden om det är ok, helt ny här på FL. 25 år och karln 27, första försöket,1a barnet. Ätit p-piller (cerazette) i ca 10 år, slutade i början av mars, fick mens 2 dagar efter och har BIM enligt appen den 12/4. Håller tummarna och hoppas! Men enda symptom är ont i brösten men har brukat ha det ibland även tidigare när jag åt p piller men har varit helt utan mens under tiden jag ätit dem så har ingen aning om hur kroppen ska funka!
Jag är inte besatt av allt med graviditet och kommande bebis, men har barn sen innan och vet att saker inte alltid går som planerat, så därför finns det ingen anledning att stirra upp sig själv med att tänka om det tar sig då och då så kan jag göra si eller så med ev kommande fester, bröllopsbjudningar, semester osv...
Kanske jag låter för negativ, men man kan inte sluta leva för man försöker skaffa bebis, då kan det bli långa månader tom år som man kastar bort av sitt liv genom att bara leva i två veckors perioder.
Jag är inte besatt av allt med graviditet och kommande bebis, men har barn sen innan och vet att saker inte alltid går som planerat, så därför finns det ingen anledning att stirra upp sig själv med att tänka om det tar sig då och då så kan jag göra si eller så med ev kommande fester, bröllopsbjudningar, semester osv...
Kanske jag låter för negativ, men man kan inte sluta leva för man försöker skaffa bebis, då kan det bli långa månader tom år som man kastar bort av sitt liv genom att bara leva i två veckors perioder.