För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Ja men jag har fuskat lite med snus när det har krisat.
Jag har bim i dag!
Är nu på BIM + 2, hade molvärk i tjejmagen i går, känt av magkatarr i 3 dagar och nu börjar jag känna mig lite öm i bröstvårtorna. Testade negativt i måndags på BIM-dagen då jag va helt säker på att de inte blir något denna månaden. Nu börjar däremot hoppet att komma tillbaka. Känns inte ens som att mensen är på G.. Tänkte att jag avvaktar till helgen. Har mensen inte kommit då så gör jag ett nytt test
Tack för dina peppande ord!! Behövs just nu känner jag.
Får du då betala allt besöken själv, eller går de på landstingsgarantin eller vad det heter?
Jag vet att jag har ett par kilo som jag måste gå ner och antar att många kommer påpeka de innan jag får hjälp..... så bara sätta fart igen!!
Usch, vad de här känns tungt just idag....
Åh vad spännande, har du testat??
Jaha, här sitter jag och funderar på namnkombinationer till en bebis... Normalt beteende som icke-gravid :) Jag har bara tjejnamn på lager, men som tur är har sambon desto fler killnamn. Längtar så!
En sak som jag stör mig på i hela denna processen dagarna kring bim är att alla hela tiden säger till en att inte ha så höga förväntningar, att vara mer avslappnad, att inte sätta för mycket hopp till varje gravtest, att inte hoppas för mycket för då kan man bli besviken.
Tror de inte att jag skulle bli lika besviken om jag försökt att tänka "det går nog inte denna gången", även fast det är precis det jag försöker tänka.
I alla andra sammanhang är det så himla viktigt att hoppas och tänka positiv men när man väntar på mens/icke-mens då ska man tydligen tänka negativt?
Blir så irriterad.
Jaha, här sitter jag och funderar på namnkombinationer till en bebis... Normalt beteende som icke-gravid :) Jag har bara tjejnamn på lager, men som tur är har sambon desto fler killnamn. Längtar så!
En sak som jag stör mig på i hela denna processen dagarna kring bim är att alla hela tiden säger till en att inte ha så höga förväntningar, att vara mer avslappnad, att inte sätta för mycket hopp till varje gravtest, att inte hoppas för mycket för då kan man bli besviken.
Tror de inte att jag skulle bli lika besviken om jag försökt att tänka "det går nog inte denna gången", även fast det är precis det jag försöker tänka.
I alla andra sammanhang är det så himla viktigt att hoppas och tänka positiv men när man väntar på mens/icke-mens då ska man tydligen tänka negativt?
Blir så irriterad.