För oss med BIM i april 2017
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!
Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?
Jag tog precis ett grav.test. I ljus och med vinklat test ser jag strecket. Det är sjukt otydligt dock och jag hoppas inte jättemycket på att vara gravid så ni kan vara 100 % ärliga. Tror personligen såklart på spökstreck. Om jag laddar upp, kan ni hjälp mig att tolka då?
Jag känner igen era tankar kring att det måste hända nu nu nu. Jag var precis likadan förra gången vi hade en mission att bli gravida. Jag satt i bim-trådar, Facebook, kollade mitt sekret, tempade, ägglossningstest på jobbet, kände på livmoderhalstappen, allt allt allt. Hela tiden! Minns att jag kom försent en gång till överlämningen för att jag gjorde en liten gynundersökning på mig själv. Hahahaha!! Eftersom jag är chef så blev jag aldrig ifrågasatt. Hehe.
Det tar upp alla tankar man har. Man blir besatt!
Denna gången lovade jag mig själv att inte bli besatt och att testa med äl-tester med måtta. Gjorde av med typ 5 tester igår och då ska jag inte ens ha ägglossning denna veckan. Puh.
Inte nog med att man blir besatt, det är dyrt med alla dessa tester. Förra gången spenerade jag säkert ett par tre tusen på detta.
Självklart har jag glömt när det är bäst att testa under dygnet men minns att morgonurinen ska man inte testa med, men det har jag redan gjort idag. Det går bra Nu! Haha
Jag tog precis ett grav.test. I ljus och med vinklat test ser jag strecket. Det är sjukt otydligt dock och jag hoppas inte jättemycket på att vara gravid så ni kan vara 100 % ärliga. Tror personligen såklart på spökstreck. Om jag laddar upp, kan ni hjälp mig att tolka då?
Tog bort mig från listan eftersom jag trodde att mensen dök upp (lite tidig men ändå...). Det visade sig att det bara var spottings. Så en liten, liten gnutta hopp finns fortfarande kvar. På lördag bör mensen komma enligt min app och jag har nästan alltid spottings innan (plus att jag testade - på äl+12) så det är ju troligtvis så att det inte gick vägen denna gång men jag hänger ändå kvar här några dagar till!
Jag är också besatt! Känner mig väldigt nere just nu eftersom jag tidigare trodde att det verkligen hade tagit sig. Har gråtit för ingenting i ett par dagar och är så trött. Det här är ju i princip det enda jag tänker på. Inte bra! Nästa månad ska jag försöka ta det lite lugnare, kanske till och med hoppa att gå med i en BIM-grupp. För det här kan ju ta lång tid och jag måste ju fungera! Så knäpp man kan bli...
Efter 2 Ma och 1 ofostrig graviditet på raken under mindre än 10 månader börjar detta med bebisverkstad kännas lite jobbigt. Skrapades förra måndagen i vecka 9. Nu blöder jag inget mer. Vet inte om jag kommer ha äl inom 1-2 veckor och ifall bim är i slutet på april eller början maj. Har slut på ägglossningstickor hemma och vet inte om jag vill ta några denna månad utan mer gå på "känn". Jag har två barn sen innan födda 2012 och 2013. Inga problem eller missfall när vi fick dem. Har samma man så ingen skillnad där. Det är kanske så att när man fyllt 35 så går det utanför. Ingen aning. Men i år fyller jag 36 och tyvärr så har jag alltså 3 missfall på raken. Så blir jag gravid igen vet jag inte hur jag ska kunna njuta av det.
Men hänger nog lite här i gruppen så ser vi hur det går.
Alla ni som plussat- stort grattis
Testade imorse, helt negativt. Är på Äl +9 (eller 10) så kanske för tidigt ännu. Har däremot inga stora förhoppningar men ska testa igen till helgen om mensen inte hunnit dyka upp :)
Tog bort mig från listan eftersom jag trodde att mensen dök upp (lite tidig men ändå...). Det visade sig att det bara var spottings. Så en liten, liten gnutta hopp finns fortfarande kvar. På lördag bör mensen komma enligt min app och jag har nästan alltid spottings innan (plus att jag testade - på äl+12) så det är ju troligtvis så att det inte gick vägen denna gång men jag hänger ändå kvar här några dagar till!
Jag är också besatt! Känner mig väldigt nere just nu eftersom jag tidigare trodde att det verkligen hade tagit sig. Har gråtit för ingenting i ett par dagar och är så trött. Det här är ju i princip det enda jag tänker på. Inte bra! Nästa månad ska jag försöka ta det lite lugnare, kanske till och med hoppa att gå med i en BIM-grupp. För det här kan ju ta lång tid och jag måste ju fungera! Så knäpp man kan bli...
Till detta hör att jag har BIM på lördag eller söndag.
Jag tycker det är sjukt otydligt då det synes i ljus under denna vinkel efter testets 5 minuter. Samt att det nu syns när man tittar ovanifrån och har det vinklat på sidan.
Liksom inte sådär "oj vad tydligt". Får gärna vara negativt, och får gärna vara positivt, det viktigaste är att ni är ärliga med vad ni tror