• Swn

För oss med BIM i april 2017

Jaha då dök mensen upp :( ser fram emot nästa ÄL, nu jäklar ska det ta sig!

Jag har BIM 1/4 någon som vill följas åt?

• Svar på tråden För oss med BIM i april 2017
  • Emmie79
    Frekaj skrev 2017-04-05 10:19:52 följande:

Är nu på BIM + 2, hade molvärk i tjejmagen i går, känt av magkatarr i 3 dagar och nu börjar jag känna mig lite öm i bröstvårtorna. Testade negativt i måndags på BIM-dagen då jag va helt säker på att de inte blir något denna månaden. Nu börjar däremot hoppet att komma tillbaka. Känns inte ens som att mensen är på G.. Tänkte att jag avvaktar till helgen. Har mensen inte kommit då så gör jag ett nytt test

Håller tummarna!!
  • Hansson88
    Vilgot o Lillpyret skrev 2017-04-05 09:34:52 följande:

Jag ser ett streck! Men en fundering, sitter det på rätt plats? Om det gör det så är det ju positivt!

Jag ser också ett sträck men inte där sträcket brukar vara....
  • typ89

Cd 28 idag och negativt test. Vill bara att mensen ska komma igång så vi kan börja med fertilitetsmonitorn. Svårt att tolka äl tester å så. Hade det inte vart för att vi har svårt att få tillfälle så hade vi bara kört på mys varan dag och struntar i resten.

• orzia1

Spännande att här är några som närmar sig bim. Själv väntar jag på ägglossning, borde komma typ fredag nästa vecka. Om den inte blir sen som förra månaden.

• Madde9023

Hej!

Hoppar in i den här tråden! Är inne på vårt 6:e försök med Pergotime/Letrozole + Ovitrelle-spruta. Har PCO

Har nog BIM 15:e april, ägglossningen bör ha skett i lördags kväll alt.natten mot söndagen, tog sprutan i fredags runt 12 på dagen.

Har redan rejält ömma bröstvårtor och rikliga flytningar. Sist jag hade det (försök 4) trodde min läkare att jag fått ett tidigt missfall (mensen nästan 3 dagar sen), så hoppas på att det är ett gott tecken. Är vårt sista försök med den här metoden, sedan vill min läkare köra IVF

• orzia1
    Madde9023 skrev 2017-04-05 11:41:23 följande:

Hej!

Hoppar in i den här tråden! Är inne på vårt 6:e försök med Pergotime/Letrozole + Ovitrelle-spruta. Har PCO

Har nog BIM 15:e april, ägglossningen bör ha skett i lördags kväll alt.natten mot söndagen, tog sprutan i fredags runt 12 på dagen.

Har redan rejält ömma bröstvårtor och rikliga flytningar. Sist jag hade det (försök 4) trodde min läkare att jag fått ett tidigt missfall (mensen nästan 3 dagar sen), så hoppas på att det är ett gott tecken. Är vårt sista försök med den här metoden, sedan vill min läkare köra IVF

Håller tummarna att ni slipper ivf. Äter också pergotime. Har tabletter för ca 4 månader till, sen får jag gå över till letrozol
  • Skrutt 83

Hoppar in här om jag får! Bim 19/4. Positivt äl test igår och idag så äl idag eller imorgon skulle jag tro. Vi har inte "försökt" denna månad, kör igång seriöst i maj och då blir det med borago. Men blev så att det blev ganska tajmat ändå med sex måndag och positivt äl-test tisdag å onsdag. Blir det något denna månad så känns det som meningen och då är det oerhört välkommet ändå trots lite dåliga tajmingen (bf blir i såfall 28/12) :)

Melvin 2009-01-02 & Meya 2012-09-08
  • Charlizee
    Milou3 skrev 2017-04-05 09:57:08 följande:

Du kan ta ett glas vin eller 2 ändå! Ev grav tar inte skada av det så tidigt. Men förstår dig! :)

Ja träning är bra. Så fort förkylningen lagt sig ska jag ut och gå 45 min varje morgon. Slutat röka också så då borde jag fixa en löprunda när kondisen är bättre :)

Ja så är det säkert, men man bli ju nojjig något ska gå snett... vad duktig du är som slutat röka!!

När har du BIM?
  • Charlizee
    Skrutt 83 skrev 2017-04-05 12:08:40 följande:

Hoppar in här om jag får! Bim 19/4. Positivt äl test igår och idag så äl idag eller imorgon skulle jag tro. Vi har inte "försökt" denna månad, kör igång seriöst i maj och då blir det med borago. Men blev så att det blev ganska tajmat ändå med sex måndag och positivt äl-test tisdag å onsdag. Blir det något denna månad så känns det som meningen och då är det oerhört välkommet ändå trots lite dåliga tajmingen (bf blir i såfall 28/12) :)

Min Borago-kompis!! Kanske är den rätta metoden, råka träffa ÄL ;) Jag har BIM 18/4 enligt app... har du hoppat över Borago denna månad?
  • Milou3
    Charlizee skrev 2017-04-05 12:09:03 följande:

Ja så är det säkert, men man bli ju nojjig något ska gå snett... vad duktig du är som slutat röka!!

När har du BIM?

Ja men jag har fuskat lite med snus när det har krisat.

Jag har bim i dag!
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017