Charlizee skrev 2017-04-14 08:42:52 följande:
Jag känner detsamma...mitt hopp börjar sina Har haft molvärk och väldigt ömma bröst men testade så blankt man kan imorse... försöker hålla humöret uppe men Gud vad svårt det är, snart får vi gäster så bara le och låtsas om som ingenting. Det positiva är att jag utan dåligt samvete kan ta ett glas vin eller två ikväll
Vilken försök är ni på? Tror vi följt varandra i de senaste trådarna...
GLAD PÅSK till er alla!!
Åh vad tråkigt att höra att du också fick minus imorse. Ja det är verkligen svårt att hålla hoppet uppe även om man vet att det kan vara för tidigt. Hoppas verkligen du får ett fint plus närmsta dagarna. Låter ju väldigt lovande med molvärken och de ömma brösten. För mig är nog en enorm trötthet mitt enda "symtom" somnar som en klubbad kl 22.30 och sen sover jag oerhört dåligt och drömmer massor. Samma här, vi får också gäster idag, nära vänner där hon är gravid i vecka 32, skulle bara skiljt 10 v mellan oss om inte jag fått mf i dec, dem vet inte om att vi var gravida då..
Ja det stämmer, detta var vårt 3 försök efter mf/utomkveds vi hade i dec, hela januari var cykeln ur spel så detta 3 försöket efter kroppen kom tillbaka. (Dock fick vi bara till det 3 dagar innan äl denna mån :( ) vilket försök är ni på?? Ja glad påsk allesammans! Hoppas på många fina påskägg med bebisar