Inlägg från: Anonym (hejaheja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (hejaheja)

För oss med BIM i april 2017

Följer denna tråden med spänning!! Är som besatt av era uppdateringar och hoppas hela tiden på mer, mer och mer symtom, plus och alla era roliga och undrande tankar!

Hoppas ni alla får ett Plus denna månad! Jag själv har BIM 8-9 april och känner att det egentligen är lite smått förbjudet för mig att skriva det då det inte riktigt hör till planerna för kommande åren... Men spännande är det ändå! Skäms

Kram till er alla och lycka till! Och glöm inte att uppdatera! Solig

• Anonym (hejaheja)

Jag tog precis ett grav.test. I ljus och med vinklat test ser jag strecket. Det är sjukt otydligt dock och jag hoppas inte jättemycket på att vara gravid så ni kan vara 100 % ärliga. Tror personligen såklart på spökstreck. Om jag laddar upp, kan ni hjälp mig att tolka då? {#emotions_dlg.flower}

• Anonym (hejaheja)

Till detta hör att jag har BIM på lördag eller söndag.
    Jag tycker det är sjukt otydligt då det synes i ljus under denna vinkel efter testets 5 minuter. Samt att det nu syns när man tittar ovanifrån och har det vinklat på sidan.

Liksom inte sådär "oj vad tydligt". Får gärna vara negativt, och får gärna vara positivt, det viktigaste är att ni är ärliga med vad ni tror {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (hejaheja)
    Vilgot o Lillpyret skrev 2017-04-05 09:34:52 följande:
    Jag ser ett streck! Men en fundering, sitter det på rätt plats? Om det gör det så är det ju positivt!
    Jag har ingen aning faktiskt. Skulle lika gärna kunna vara spök tänker jag. Det är ju inte vid plasten iaf, men en bit från kontrollstrecket. Så känns tokigt... Obestämd
  • Anonym (hejaheja)
    Mirs115 skrev 2017-04-05 23:37:38 följande:

Hej alla!

Hoppar in här om det går bra. Idag startade jag och maken bebisverkstaden för bebis nummer 2. Har en dotter på 13 månader hemma (en sk "hoppsan").

Har väldigt oregelbunden mens och inte ägglossning särskilt ofta verkar det som. Har tempat i 3 månader och haft ÄL 1 gång (februari, dock ej bebisförsök den gången). När jag har cykler utan ägglossning blöder jag lite hipp som happ med spottings här och där och har "mens" men inte lika riklig som efter riktig ÄL. Har inte PCO eller något annat vad gyn kunnat se. Någon som känner igen sig eller hört något liknande?

Ingen aning om varken ÄL eller BIM pga detta men hoppas på både och denna månaden

Låter precis som om det vore jag som skrivit det där!! Min ägglossning har dock blivit mer regelbunden och kommit "varje" månad nu på senare dagar, men för cirka ett år sedan hade jag precis som du i cirka 3 månader i följd! :)
  • Anonym (hejaheja)
    Mirs115 skrev 2017-04-06 19:58:59 följande:
    Jaså, intressant! "Skönt" att höra att man inte är ensam. Vet du vad det berodde på? Eller gjorde du något speciellt för att det skulle bli bättre?

Har haft såhär i perioder sen flera år tillbaka. Har gissat på hormonell obalans, men det är bara min egen gissning
    Nej, jag minns att det tog några månader och att jag tänkte att "usch, jag gör vad som helst för att det ska släppa!". Och sedan blev det helt oväntat bra av sig självt. Och jag gjorde faktiskt ingenting åt det Solig

Hörde av en BM senare att det inte alls va konstigt utan att det kan hända alla, men att det ofta brukar komma igång efter någon månad igen sen {#emotions_dlg.flower}

Hormonell obalans är jag övertygad om att det var! Jag själv hade problem med min hy den här perioden och en mängd andra saker som kändes kopplade till hormonerna. Slutade helt tvärt av sig självt iaf Skrattande
Svar på tråden För oss med BIM i april 2017