Inlägg från: Anonym (Längtar bebis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar bebis)

För oss med BIM i april 2017

Hej!

Har försökt 3 ggr utan resultat. Nu är frågan om man ska fortsätta köra men kommer då få bf runt 24-31/12. Känns så himla tråkigt att få barn då? Eller spelar det ingen roll? Är det jag som har fel inställning bara?

Hur tänker ni andra?

• Anonym (Längtar bebis)

Har också haft otur, skulle haft nu i april. Så börjar känna att det kvittar när nu, bara man får frisk bebis

Milou3 skrev 2017-04-03 16:22:00 följande:

De flesta här inne verkar ha kämpat ett tag för ett plus och många har fått mf, men för mig finns ingen dag en bebis inte är välkommen på iaf :)

Sa till sambon i går att "om vi får jackpot nästa äl så blir Bf på din födelsedag" och fick till svar "underbart!!! En julklapp eller födelsedagspresent hoppas vi på" :)

• Anonym (Längtar bebis)
    Hoppas på första skrev 2017-04-19 22:58:11 följande:

Vad är detta? Idag är det Bim+1 På förmiddagen fick jag sån sjuk mensvärk så va tvungen att lägga mig ner. Nu kommer mensen tänkte jag så stoppade in en tampong.

Efter ca 2-3 timmar skulle jag byta men bara pyttelite på den. Satte in en ny. Efter ytterligare 3 timmar samma sak. Jätte lite (blandat nytt och gammalt blod).

I vanliga fall brukar mensen komma med dunder och brak och måste byta tampong varannan timma de 2 första dagarna för att jag blöder så mycket. Så nu är jag fundersam. Är detta mensen eller vad händer? Kan ägget fästa så sent som nu? Jag har aldrig tidigare haft spottings innan mens. Är jag gravid eller inte?

Mensverkwn avtog efter 2 timmar och nu känner jag bara mig lite öm och Molvärk som innan. Kan tillägga att jag kännt mig jätte gravid i 1 veckas tid med massor av symtom.

Vågar inte ta ett test som är negativt och bli besviken igen.

Vad tror ni ? Mens eller bebis?

Låt bli tampong tills mensen kommer men jag hoppas den uteblir!

Sätt på en binda ifall du känner dig orolig att mensen ska komma. Ta ett test så får du veta
  • Anonym (Längtar bebis)

Bim i igår men neg test nu på em. :(

• Anonym (Längtar bebis)

Ngn som kör på ägglossningsstickor? Vilka är dom bästa ?

• Anonym (Längtar bebis)
    orzia1 skrev 2017-04-21 19:57:43 följande:

Jag säljer för 4 kr test plus porto. Köpte de av min kompis som inte behövde de. Vet inte vilket märke det är. Men de funkar kanon för mig. Skicka SMS om du vill köpa 0731578940

Annars är ju cb digitalt bäst, där är glad gubbe och blinkade när man börjar bli fertil. Länge sen jag använde de så minns ej vilken symbol som betydde vilket.

Beställde från apotea
  • Anonym (Längtar bebis)

Bim 19/4 och fortfarande ingen mens. Är på dag 30 nu. Brukar ha en cykel runt 24-25 dagar och som längst 26-27. Varför ska den krångla nu?? Har negativt test. Haft nån blodig flytning som försvunnit. Vill bara mensen ska komma nu så vi kan invänta nästa äl

• Anonym (Längtar bebis)

Ni som gått över BMI men ändå neg test. Vilket test använder ni?

• Anonym (Längtar bebis)

Här lyser mensen med sin frånvaro och gravtestet skrek negativt. Brukar ha 24-25 dagar och är på dag 32 nu.

Vad händer? Mensen kommer alltid som en klocka

Svar på tråden För oss med BIM i april 2017